مثلث آنلاین:مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: تندباد با سرعت 60 کیلومتر در ساعت بوشهر را درنوردیده است و سرعت باد در ساعات آینده تا 80 کیلومتر می‌رسد.

تندباد، خلیج فارس و بوشهر را درنوردید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قاسم قائدی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر، اظهار داشت: بارش باران به همراه تند باد از صبح امروز در برخی نقاط استان بوشهر آغاز شده و طوفان شدیدی در خلیج فارس وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر افزود: تندباد با سرعت 60 کیلومتر در ساعت بوشهر را درنوردیده است و سرعت باد در ساعات آینده تا 80 کیلومتر می‌رسد. خلیج فارس طوفانی است و مسافران از نزدیک شدن به سواحل استان بوشهر اکیدا خودداری کنند.

وی ابراز کرد: وزش تندباد، رعدوبرق و بارش رگبار باران که در برخی نقاط استان بوشهر از سحرگاه امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد و تاکنون مشکل خاصی در شهرهای استان گزارش نشده است.

قائدی تصریح کرد: بندر گناوه طی ایام تعطیلات نوروزی میزبان بیش از یک میلیون و 500 هزار مسافران نوروزی بوده و با توجه به شرایط جوی و طوفانی شدن خلیج فارس امیدواریم مردم همکاری کنند و از نزدیک شدن به خلیج فارس خودداری کنند و در تمامی شهرهای استان سالن‌هایی برای اسکان اضطراری مسافران پیش بینی شده است.

انتهای پیام/