مثلث آنلاین:قاضی مسعودی مقام در ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی مطرح کرد که در جلسه قبل آخرین دفاع را از آقای هدایتی اخذ کردیم که این گفته با واکنش حسین هدایتی مواجه شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قاضی مسعودی مقام در ابتدای ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و 10 متهم دیگر این پرونده پس از تفهیم مواد 193 و 194 قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1392 به متهمین، اظهار کرد: در جلسه قبل آخرین دفاع را از آقای هدایتی اخذ کردیم و نوبت به آقای سید مهدی موسوی نژاد رسید که این گفته با واکنش حسین هدایتی مبنی بر اینکه «از ما آخرین دفاع گرفته نشده است» مواجه شد.

قاضی بیان کرد: شما و وکیل‌تان بیش از 5 ساعت در جلسه قبل صحبت کردید و تمام مستنداتی که ارائه دادید همان مطالبی بود که در پرونده موجود بود. پس نمی‌توانید بگویید آخرین دفاعیات اخذ نشده است. در همان جلسه به شما تفهیم شد که آخرین دفاعیات از شما اخذ می‌شود.

در ادامه قاضی رسیدگی کننده به پرونده از موسوی‌نژاد خواست تا با حضور در جایگاه آخرین دفاعیات خود را بیان کند.

موسوی‌نژاد پس از حضور در جایگاه، ضمن رد اتهامات خطاب به حسین هدایتی، عنوان کرد: جناب آقای هدایتی جنابعالی قانونا باید در ازای 2 هزار میلیارد دارایی اخذ شده با لحاظ کالا‌های شاخص سرمایه‌ای پاسخگو باشید، شما باید در قبال لطمه‌ای که به کارآفرین‌ها و سایر افراد زده‌اید، پاسخگو باشید.

قاضی مسعودی مقام در واکنش به اظهارات موسوی‌نژاد، گفت: از خودتان دفاع کنید و به کسی توهین نکنید. ذکر قید خائن، رانت، معاند و ... توهین است، من به شما تذکر می‌دهم که به این توهین‌ها ادامه ندهید، در رابطه با اخذ وام و مسائلی که باید مطالب‌تان را بیان کنید.

متهم پاسخ داد: ایشان در جلسات قبل مواردی را به من نسبت داده‌اند که باید توضیح دهم.