معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان از وقوع سرقت مسلحانه 2 باب طلافروشی در این شهر خبر داد و گفت: این حادثه حدود ساعت 20 امشب 25 فروردین ماه رخ داده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرهنگ کوروش احمد یوسفی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : چهار سارق، حوالی ساعت 20 امشب به 2 باب مغازه طلافروشی در مجاور یکدیگر حمله کردند که در پی مقاومت صاحبان یکی از طلافروشی ها، سارقان اقدام به تیراندازی و مجروح کردن وی از ناحیه پا کردند.
وی با اشاره به اینکه در این حادثه یک رهگذر غیربومی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده است اظهار داشت: پلیس با کشف سرنخ های لازم و با اقدامات تخصصی و کارشناسی خود امیدوار است که این سارقان را در اسرع وقت دستگیر کند.
سرهنگ احمدیوسفی تصریح کرد: از مجموع چهار سارق، یکی از افراد مسلح بوده و اقدام به تیراندازی کرده است و سارقان در نهایت با یک دستگاه خودروی سواری از محل متواری شده اند.
وی تاکید کرد: شهروندان در صورت داشتن هرگونه اطلاع درباره عوامل این حادثه می توانند مراتب را با پلیس 110 در میان بگذارند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان در ادامه از شهروندان خواست هرگونه شایعه درباره این موضوع را باور نکرده و اخبار و اطلاعات مربوط به این حادثه را تنها از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی پیگیری کنند.
3029/7440/ 5054