امکانات هتل رویال برک شهر وان گسترده است از جمله اتاق کنفرانس ، اتاق جلسه 60 نفره ، بوفه صبحانه ، خدمات لباسشوئی و خشکشوئی ، پذیرش حیوانات ، نگهداری کودکان ، صندوق امانات ، رستوران و کافی شاپ فضای باز ، پارکینگ ، و نمازخانه است .

هتل های وان ترکیه در تورهای لحظه اخری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

هتل الیت ورلد | Elite world hotel | وان

هتل 5 ستاره الیت ورلد شهر وان یک هماهنگی بی نظیر بین معماری کلاسیک و معماری مدرن است. این هتل با توجه به امکانات گسترده ای که دارد بخودی خود یک شهر کوچک محسوب می شود.

دریاچه وان  در تور وان ترکیه ۶ کیلومتر و فرودگاه وان فقط ۸ کیلومتر از هتل الیت ورلد فاصله دارد. پذیرایی گرم خدمه هتل و غذاهای خوش طعم ترکی و ایتالیایی هتل الیت ورلد در تمام ترکیه شهرت دارد.

اتاقهای هتل الیت ورلد وان با مدرنترین امکانات تجهیز شده اند. هتل الیت دارای ۲۲۳ اتاق استاندارد، ۲ سوئیت برای اقامت ریاست جمهور، ۳ سوئیت لوکس و ۲ اتاق ویژه معلولین است. امکانات اتاقهال هتل الیت ورلد شامل تهویه مطبوع، تلویزیون LCD، گاو صندوق دیجیتالی و است. همه اتاق ها عایق صدا و مجهز به حمام های شخصی می باشند. در ضمن پذیرش کودکان زیر شش سال با تخت رایگان همراه است.

امکانات هتل الیت ورلد شامل خدمات متنوعی می شود. رستوران های متعدد که به سرو غذاهای بین المللی مشغولند. کافی شاپ های مدرن، موسیقی زنده در رستورانها و کافی شاپ ها، حمام آبگرم، حمام ترکی، سونا، اتاق ماساژ، باشگاه بدنسازی، اتاق کنفرانس، استخر با میله هایی با روکش طلایی و موزاییکهای ایتالیایی، اینترنت Wi-Fi رایگان در سراسر هتل، لاندری، خدمات خانه داری، ترانسفر به فرودگاه و بالعکس، اجاره اتومبیل و … از دیگر امکانات هتل الیت ورلد است.

محل پارک از آن دسته دغدغه هایی است که در سفر نباید ما را احاطه کند. پارکینگ این هتل این دغدغه را از شما می گیرد.

وقتی پاهایتان را از هواپیما به زمین می گذارید ماشین مخصوص سفر تا هتل در انتظار شماست و شما را تا هتل و بلعکس همراهی می کند. استخر سرپوشیده چهار فصل نیز در انتظار میهمانان این هتل می باشد. این هتل از دارای خدمات سونای خشک نیز می باشد که برای ریه ها مناسب است. اگر اهل تناسب اندام هستید و به باشگاه بدنسازی می روید نگران باشگاه خود در زمان سفر نباشید، در این هتل باشگاه تناسب اندام مجهزی را پیدا خواهید کرد. این هتل دارای خشک شویی کاملا مجهز نیز می باشد که می توانند مسافرین این هتل از آن استفاده کنند. لازم به ذکر نیست که اینترنت وای فای رایگان در همه جای هتل در دسترس شما هستید.

مرکز تجاری کاملا مستقل اما کامل از مهمترین امکانات این هتل می باشد. شما می توانید بعد از یک روز پر مشغله درخواست یک ماساژ خاص را داشته باشید و از آرامش آن لذت ببرید. این هتل همچنین توانایی برگزاری سمینار را هم دارد.

هتل رویال میلانو | Royal Milano Hotel | وان

هتل رویال میلانو ، هتلی چهار ستاره واقع در مرکز شهر وان می باشد. این هتل چهار کیلومتر با قلعه وان فاصله دارد. همچنین مراکز خرید شهر وان تا هتل ۵ قیقه فاصله دارد. در هتل چهار ستاره رویال میلانو هر روز صبح، صبحانه سنتی شهر وان سرو می شود و شما می توانید آن را در اتاق خود نوش جان کنید. اگر در این هتل اقامت کنید، فاصله شما تا فرودگاه شهر وان فقط ۷ کیلومتر خواهد بود. این هتل ۳۰۰ متر از موزه وان، ۸۰۰ متر از تئاتر وان و ۱٫۸ کیلومتر از ایستگاه اتوبوس وان فاصله دارد. رستوران هتل رویال میلانو وان ظرفیت ۸۰ نفر دارد و همچنین سرویسهای هتل بصورت ۲۴ ساعته در خدمت میهمانان گرامی است. گردشگرانی که قصد سفر به تور ترکیه و یا تور وان را دارند می توانند در هتل رویال میلانو اقامت کرده و از خدمات آن استفاده نمایند.

اتاقهای هتل رویال میلانو  در تور وان بسیار زیبا و متفاوت هستند. این هتل دارای ۷۵ اتاق، ۶۳ تخت ، ۹ تخت فرانسه و ۳ سوئیت می باشد. اتاقهای هتل دارای خدمات خانه داری می باشد و از تجهیزات اتاقها می توان به سیستم تهویه مطبوع، حمام شخصی و سشوار اشاره کرد. همچنین تمامی اتاق های هتل رویال میلانو دارای تلویزیون مسطح، تهویه مطبوع و هستند. بوفه صبحانه در هزینه اتاق گنجانده شده است و در اتاق های هتل تخت تاشو وجود ندارد.

به گزارش سفر باتو ، امکانات هتل رویال میلانو شامل : رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار و چمدان، تهویه، گرمایش، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل و منطقه بدون سیگار می باشد. اینترنت Wi-Fi در همه اماکن هتل و بصورت رایگان وجود دارد . پارکینگ خصوصی رایگان نیز در اختیار میهمانان هتل قرار می گیرد .

امکانات هتل رویال برک

امکانات هتل رویال برک شهر وان گسترده است از جمله اتاق کنفرانس ، اتاق جلسه 60 نفره ، بوفه صبحانه ، خدمات لباسشوئی و خشکشوئی ، پذیرش حیوانات ، نگهداری کودکان ، صندوق امانات ، رستوران و کافی شاپ فضای باز ، پارکینگ ، و نمازخانه  است . رستوران هتل رویال برک وان انواع غذاهای سنتی و بین المللی را سرو می کند. طعم غذاهای محلی این رستوران به یادماندنی است. یکی دیگر از امکانات هتل ، اجاره اتومبیل به مهمانان خود برای گشت و گذار است . تور کوش آداسی با قیمت مناسب را از دست ندهید.

اتاق های هتل رویال برک وان دارای تجهیزات بسیاری است. این هتل در مجموع 43 اتاق و 86 تخت دارد . اتاق های یک تخته ، دوتخته و سه تخته با سه سبک مختلف موجود است. اتاق ملاقات و صبحانه دارای ظرفیت 230 نفر است . اتاق های با تهویه مطبوع و مبلمان مدرن ، دسترسی به Wi-Fi رایگان  ، گاوصندوق ، ، تلویزیون های صفحه تخت ، کمد لباس ، حمام خصوصی با لوازم آرایش رایگان ، دوش و سشوار ، در خدمت مهمانان  هتل رویال برک می باشد.همچنین این هتل دارای استخر ، سونا ، جکوزی ، تنیس ، باشگاه بدنسازی ، بیلیارد و استخر ویژه کودکان است. همچنین سایر مطالب مفید در مورد تور کوش آداسی و هتلهایش موجود است.