سیدمحمود علیزاده طباطبایی در خصوص ارسال خبر عزل از پرونده نجفی گفت: عصر امروز پس از بازگشت از دادسرای جنایی تهران خانواده دکتر نجفی با من تماس گرفتند و درخواست کردند تا از پرونده نجفی استعفا بدهم. آنان استدلال آوردند که نبود من در پرونده به نفع دکتر نجفی است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 سیدمحمود علیزاده طباطبایی در خصوص ارسال خبر عزل از پرونده نجفی گفت: عصر امروز (دیروز) پس از بازگشت از دادسرای جنایی تهران خانواده دکتر نجفی با من تماس گرفتند و درخواست کردند تا از پرونده نجفی استعفا بدهم. آنان استدلال آوردند که نبود من در پرونده به نفع دکتر نجفی است.

وی ادامه داد: من اعلام کردم که حاضر به استعفا نیستم و اگر دکتر نجفی خواهان این موضوع است مرا عزل کند.

علیزاده طباطبایی در پایان گفت: تا این لحظه من عزل نشده ام و قرار است صبح فردا (امروز) با حضور خانواده و شخص دکتر نجفی در دادسرا این موضوع بررسی شود.

به‌دنبال خانه یکی از وابستگان میترا استاد، همسر مقتول شهردار اسبق تهران، کوچه پس‌کوچه‌های محله ستارخان را بالا و پایین می روم. زیر آفتاب ظهر رمضان آدرسی در دست دارم که می گویند نشان خانه برادر مقتوله است و اکنون والدین و فرزند میترا در آنجا ساکن هستند اما در کوچه نشانی از پرچم سیاه یا پارچه‌نوشته‌ای برای تسلیت نیست. کوچه در سکوتی مرموز فرورفته؛ زنگ خانه را که می‌زنم، پسرکی ریزجثه با لباسی سیاه بر بالکن خانه‌ای قدیمی ظاهر می‌شود؛ او مهیار است، فرزند میترای مقتول!/ رکنا