در سال 2023 سریال های زیادی منتشر شدند که قطعا نمی توانید همه آنها را ببینید. در این مطلب به معرفی 4 مورد از بهترین سریال های 2023 پرداخته ایم تا کار شما را راحت کنیم.

4 مورد از بهترین سریال هایی که در سال 2023 باید ببینید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

به گزارش پارت نیوز؛ تماشای بهترین سریال های 2023 را از دست ندهید. این سریال‌ها در ژانرهای مختلف تولید شده و برای انواع سلیقه‌‌ها مناسب هستند. هیجان و جذابیت این سریال‌ها دست کمی از بهترین فیلم های 2023 ندارد.

بهترین سریال های 2023 در ژانرهای مختلفی اکران می‌شوند که تماشای هر یک از آن‌ها می‌تواند تجربه جدیدی برای شما رقم بزند. اگر به سریال بیشتر علاقه دارید و می‌خواهید بدانید که در سال 2023 باید منتظر چه سریال‌هایی باشید، تا پایان این مقاله همراه تکراتو باشید.

در این مقاله، برخی از جدیدترین سریال های 2023 را معرفی کردیم. علاوه‌براین، به معرفی سریال‌هایی می‌پردازیم که امسال، فصل‌های بعدی آنها منتشر می‌شود.

جادوگران میفر  (Mayfair Witches)

تاریخ انتشار: 8 ژانویه 2023 (18 دی 1401)

ژانر: درام، فانتزی، ماورایی

بازیگران: الکساندرا داداریو، جک هیوستون، هری هملین

تهیه‌کنندگان: استا اسپالدینگ، میشل اشفورد

جادوگران میفر

اولین سریال جدید در سال 2023 ، سریال جادوگران میفر است که با همکاری پاستا اسپالدینگ و میشل اشفورد ساخته شد. این سریال در ژانر درام، فانتزی و ماورایی تولید شده و در تاریخ 8 ژانویه 2023، یعنی 18 دی 1401 منتشر شده است. این سریال داستان زندگی و ماجراجویی دکتر روان فیلدینگ را نمایش می‌دهد.

 الکساندرا داداریو در این سریال نقش یک جراح مغز و اعصاب به نام روان فیلدینگ را بازی می‌کند. اتفاقاتی در جریان است و او به راز عجیب خانواده‌اش پی می‌برد. روان که وارث خون جادوگری خانواده‌اش است با یک روح سرگردان و شیطانی مواجه می‌شود. در این میان، او در تلاش است که زندگی معمولی خود را با گذشته تاریخی شومش تطابق دهد. در اینجاست که یک ماجراجویی هیجان‌انگیز برای این پزشک متخصص رخ می‌دهد.

آخرین بازمانده ما (The Last of Us)

تاریخ انتشار: 15 ژانویه 2023 (25 دی 1401)

ژانر: درام، آخرزمانی

بازیگران: بلا رمزی، پدرو پاسکال

تهیه‌کنندگان: نیل دراکمن، کریگ مزین

یکی دیگر از بهترین سریال های 2023 که به‌تازگی منتشر شد، سریال آخرین بازمانده ما است. این سریال که توسط شرکت HBO و در 9 قسمت تولید شده، در تاریخ 15 ژانویه 2023 برابر با 25 دی ماه به صورت رسمی منتشر شد. این فیلم در ژانر درام و آخرالزمانی ساخته شده و در لیست بهترین سریال ها در سال 2023 قرار گرفته است.

اگر سریال فوق‌العاده گیم آف ترونز را دیده باشید، مطمئناً بازیگرانی مانند بلا رمزی و پدرو پاسکال را می‌شناسید. باید به شما بگوییم که این دو بازیگر به‌عنوان ستارگان اصلی آخرین بازمانده ما ایفای نقش می‌کنند.

داستان این سریال درباره جوئل با نقش‌آفرینی پاسکال است که باید به همراه الی با بازی بلا رمزی، وارد یک دنیای عجیب‌وغریب و آخرالزمانی شود. در این جهان، موجودات عجیب‌وغریبی وجود دارند که می‌توانند شرایط را برای آن دو خطرناک کنند. بااین‌حال، موضوع جالب‌توجه این سریال این است که این موجودات عجیب‌وغریب، دشمنان این دو نفر نیستند و آن‌ها باید با ذات واقعی سایر انسان‌ها مقابله کنند.

آن برنامه دهه 90 (That ’90s Show)

تاریخ انتشار: 19 ژانویه 2023 (29 دی 1401)

ژانر: درام تاریخی، سیتکام نوجوانانه، کمدی

بازیگران: دبرا جو روپ، کالی‌هاوردا، کرت‌وود اسمی‌ت، اشلی افدرهاید

تهیه‌کنندگان: تری ترنر، بانی ترنر، لینزی ترنر، گرگ متلر

آن برنامه دهه 90 دنباله‌رو سریال آن برنامه دهه 70 است که در زمان خود محبوبیت بالایی داشت. ما این فیلم را به دلیل امتیاز نسبتا بالایی که از مخاطبان دریافت کرده در لیست بهترین سریال های 2023 قرار داده‌ایم. از آنجایی‌که سریال آن برنامه دهه 90 به تازگی منتشر شده، نمی‌توان نظر قطعی داد و باید در ادامه دید که این سریال مثل نمونه قبلی خود می‌تواند نظر مخاطبان را به خود کند یا نه.

داستان این سریال درباره یک دختر نوجوان به نام لیا فورمن است که در سال 1995، برای تعطیلات به منزل پدربزرگ و مادربزرگ خود می‌رود. لیا در آنجا دوستان جدیدی پیدا می‌کند و ماجراهای جذابی با هم رقم می‌زنند. در این سریال می‌توانیم برخی از بازیگران قدیمی نسخه قبلی را هم مشاهده کنیم.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید سریال آن برنامه دهه 70 که نسخه قبلی این سریال بود، توانست یکی از بهترین سریال‌های سیتکام در قرن 21 شود. آن برنامه دهه 90 در تاریخ 19 ژانویه 2023، یعنی 29 دی 1401 منتشر شد.

پوکر فیس (Poker Face)

تاریخ انتشار: 26 ژانویه 2023 (6 بهمن 1401)

ژانر: درام، کمدی، جنایی و معمایی

بازیگران: ناتاشا لیون، جوزف گوردون-لویت، آدرین برودی

تهیه‌کننده: رایان جانسون

سریال پوکر فیس

یکی دیگر از سریال های برتر 2023 که ستارگانی مانند ناتاشا لیان، آدرین برودی و جوزف گوردون لویت در آن هنرنمایی می‌کنند، سریال پوکر فیس است که 10 قسمت دارد. داستان این سریال، درباره چارلی با نقش‌آفرینی ناتاشا لیون است که نوعی استعداد خاص دارد و متوجه می‌شود هر فرد چه زمانی دارد دروغ می‌گوید.

با استفاده از این استعداد، چارلی می‌تواند کمک زیادی به حل شدن معما‌ها و جنایت‌های مختلف کند. هر قسمت از این سریال 10 قسمتی، یک پرونده جنایی را مورد بررسی قرار می‌دهد که چارلی به حل آن‌ها کمک می‌کند. صحنه‌های جذابی در این سریال وجود دارند که باعث شده ما آن را در لیست بهترین سریال های 2023 قرار دهیم.

شما می توانید بهترین سریال های 2023 را در سایت پارت نیوز بخوانید و همچنین می توانید از بهترین سریال های ایرانی از و معرفی بازیگران آنها از جمله بازیگران حیثیت گمشده اطلاع پیدا کنید.