دولت کره جنوبی تلاش زیادی را در خصوص ارتقای همکاری های فرهنگی و آموزشی خود با کشورهای آفریقایی صورت می دهد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از پایگاه جامعه و فرهنگ ملل، مرکز زبان و فرهنگ کره ای در دانشگاه نایروبی، گروه زبان شناسی، زبان و ادبیات، در دانشکده هنر، در ساختمان آموزش در پردیس اصلی واقع شده است. این مرکز یکی از چهار مرکز زبان و فرهنگ بین‌المللی است که زیر نظر گروه زبان‌شناسی، زبان‌ها و ادبیات تأسیس شده است.

این مرکز یکی از چهار مرکز زبان و فرهنگ بین‌المللی است که زیر نظر گروه زبان‌شناسی، زبان‌ها و ادبیات تأسیس شده است. مراکز دیگر عبارتند از: موسسه کنفوسیوس که مطالعات چینی را ارائه می دهد، مرکز پرتغالی و مرکز فرانسوی. دانشگاه نایروبی همچنین زبان های آلمانی و کیسواحیلی را ارائه می دهد.

سفیر کره در کنیا در سپتامبر 2013، اچ. ای. چوی یونگان خاطرنشان کرد که هدف بلندمدت این مرکز کره ای افزایش ترافیک تجاری بین کنیا و کره است.او گفت: این مرکز از سال 2013 در این دانشگاه تاسیس شده است، دانشجویان اینجا در خط مقدم دوستی بین کنیا و کره هستند.

اچ.ای. چوی یونگان قول داد که به طور مداوم از دانش آموزان حمایت کند و امیدوار است که مرکز به رشد خود ادامه دهد.در ماه سپتامبر 2013، مرکز مطالعات کره ای در دانشگاه نایروبی آغاز شد. این برنامه شامل گواهی یک دوره آموزشی زبان، ادبیات و فرهنگ کره ای و یک دوره مدرک B.A است.

این دوره­ها توسط تیمی از متخصصان واجد شرایط تدریس می شود و برخی از آنها توسط اساتیدی از کره اعزام می شوند. در حال حاضر، این دانشگاه 2 مدرس کره ای دارد، دکتر یونگ یون مستقر در دانشکده اقتصاد و خانم یو جین پارک در گروه زبان و زبان شناسی می باشند.