پایگاه خبری خانه فوتبال:

دونالد ترامپ (Donald trump) رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا است.دونالد ترامپ سیاستمدار، بازرگان و ثروتمند آمریکایی است که بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ به‌عنوان چهل و پنجمین رئیس‌جمهور ایالات متحده فعالیت کرد.دونالد ترامپ، متولد و بزرگ‌شدهٔ بخش کویینز نیویورک است.دونالد ترامپ پرونده‌های قضایی ریادی دارد و دادگاهی شده است.با این حال هنوز امیدوار به بازگشت به کاخ سفید است. 

مرگ خواهر دونالد ترامپ ، مریان ترامپ بری کشته شد؟

مریان ترامپ بری، خواهر بزرگتر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و یک قاضی بازنشسته فدرال درگذشت.او 86 سال سن داشت.
پزشکی قانونی هنوز علت مرگ مریان ترامپ را مشخص نکرده است.هیچ نشانه ای از ضربه فیزیکی در جسد او مشاهده نشده است. او یک قاضی بازنشسته است که توسط رئیس جمهور رونالد ریگان به شعبه فدرال در نیوجرسی و توسط رئیس جمهور بیل کلینتون به بخش سوم منصوب شد.

دونالد ترامپ

زندگینامه خواهر بزرگتر دونالد ترامپ را بخوانید

مریان ترامپ یک قاضی استیناف فدرال در فیلادلفیا بود و در سال 2019 بازنشسته شد و به تحقیقات مربوط به تخلفات مدنی که پس از گزارش نیویورک تایمز مبنی بر فرار رئیس جمهور وقت و خواهران و برادرانش از مالیات بر ارث آغاز شده بود، پایان داد.
پس از اینکه برادرش در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 پیروز شد، بری کارکنان دادگاه خود را رها کرد و در اوایل سال 2017 وضعیت غیرفعال را به خود اختصاص داد.
اونالد ترامپ و مریان ترامپ در افتتاحیه کازینوی تاج محل خود در آتلانتیک سیتی، نیوجرسی، در 5 آوریل 1990. رون گاللا، رئیس جمهور رونالد ریگان، بری، یک جمهوری خواه را در سال 1983 به دادگاه منطقه ای ایالات متحده در نیوجرسی منصوب کرد. در سال 1999، او توسط رئیس جمهور بیل کلینتون به سومین دادگاه استیناف ایالات متحده در فیلادلفیا منصوب شد.

پرونده عجیب دونالد ترامپ و خواهرش

دونالد ترامپکمپین دونالد ترامپ بلافاصله به درخواست اظهارنظر پاسخ نداد
بری پس از آن که گزارش نیویورک تایمز در سال 2018 ادعا کرد که فرد ترامپ پدرسالار خانواده ترامپ و فرزندانش طرحی مالیاتی برای افزایش ثروت خانواده و احتمالا فرار مالیاتی ترتیب داده اند، مورد بررسی قرار گرفت.
زمانی که گزارش منتشر شد، بری یک قاضی ارشد در دادگاه ناحیه سوم بود، اما رسیدگی فعالانه به پرونده‌ها را متوقف کرده بود.
فرد ترامپ «اغلب» در دوران قضات فدرال با بری در مورد مسائل حقوقی مشورت می کرد. بری همچنین در جلسات برج ترامپ در سال 2003 "برای یکی از به روز رسانی های دوره ای آنها در مورد امپراتوری موروثی" با خواهر و برادر و مدیر ارشد مالی سازمان ترامپ، آلن وایسلبرگ، حضور داشت. (وایسلبرگ و شرکت در سال 2021 توسط دفتر دادستان منطقه منهتن به کلاهبرداری مالیاتی متهم شدند. او به جرم خود اعتراف کرد و شرکت در دادگاه مجرم شناخته شد.)
به گزارش تایمز، با استناد به سوابق و مصاحبه‌ها، دونالد ترامپ و خواهران و برادرانش «یک شرکت ساختگی راه‌اندازی کردند تا میلیون‌ها دلار هدایای والدین خود را پنهان کنند» و اموال با استفاده از برنامه‌ریزی مشکوک مالیاتی به او و خواهران و برادرانش منتقل شد. اگرچه تایمز به صراحت فهرستی از این که کدام یک از خواهران و برادران با «شرکت ساختگی» درگیر بودند، ذکر نکرد، این گزارش نشان می‌دهد که همه خواهر و برادرهای ترامپ، از جمله بری، حداقل از این طرح سود برده‌اند.

پس از انتشار گزارش تایمز، یک هیئت قضایی در پاسخ به شکایات چهار شهروند، تحقیقی درباره تخلفات مدنی از باری آغاز کرد. بازنشستگی داوطلبانه بری در آوریل 2019 به بررسی هایی که به دلیل ادعاهای مبتنی بر گزارش تایمز انجام شده بود، پایان داد.

باری همچنین زمانی که واشنگتن پست در سال 2020 گزارش داد در یک فایل صوتی ضبط شده مخفیانه از برادرش به عنوان یک دروغگو بدون اصول انتقاد کرده بود. این صوتی که NBC News نیز به آن دست یافته است، توسط خواهرزاده ترامپ، مری ترامپ، یکی از منتقدان سرسخت ترامپ، مخفیانه ضبط شده است. مری ترامپ در سال‌های 2018 و 2019 بیش از 15 ساعت گفتگو بین خود و بری را ضبط کرد و بخش‌هایی از سوابق را برای تأیید کتاب سال 2020 خود درباره خانواده ترامپ، "خیلی زیاد و هرگز به اندازه کافی" منتشر کرد.

متحدان ترامپ پس از انتشار این فایل صوتی به سرعت از او دفاع کردند.
برادر کوچکتر رئیس جمهور سابق، رابرت ترامپ، در سال 2020 درگذشت. مراسم خاکسپاری او در کاخ سفید برگزار شد.
ایوانا ترامپ، همسر اول دونالد ترامپ و مادر سه فرزند ارشد او، سال گذشته در سن 73 سالگی درگذشت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: