لباس های برتر رئال مادرید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

رئال مادرید پر افتخار ترین تیم دنیای فوتبال و صاحب ارزشمند ترین عناوین قهرمانی می باشد که به همین علت بشدت مورد استقبال و توجه علاقه مندانش قرار دارد. همین مطلب باعث شده توجه ویژه ای به لباس هایی که تیم رئال شود. معمولا کیت هایی که در روز قهرمانی های مهم مورد استفاده قرار گرفته، توجه ویژه ای به آن شده و جز برترین های تاریخچه لباس های رئال مادرید به حساب می آیند.

 

در این مطلب قصد داریم پنج لباس تاریخ سایز و برتر رئال مادرید را با هم ببینیم.

فصل 12/2011 رئال یکی از ساده ترین و زیباترین کیت های اول تاریخ خودش را به تن داشت. رنگ سفید همیشگی با طلایی ترکیب شده بود و با حضور ستاره های اون دوران نظیر رونالدو، کاکا و اوزیل که همین لباس را به تن میکردند مقدار علاقه هواداران به این کیت بیشتر شد. در همین فصل رئال فاتح لالیگا شد و به محبوبیت این تیم و پیراهنش افزوده شد.

فصل 14/2013 رئال با گل دقیقه 92:48 راموس ابتدا بازی باخته را به تساوی کشاند سپس با سه گل دیگر یک قهرمانی به یاد ماندنی را به دست اورد. لباس رئال سفید در این بازی با جزئیات نارنجی و سه خط نوک مدادی بود که در مجموع ساده و زیبا شده بود. قهرمانی بعد 13 فصل آن هم به شکل دراماتیک در لیگ قهرمانان اروپا عامل مضاعفی در محبوبیت تیم و لباسش بود.

لباس سوم رئال مادرید فصل 15/2014 رو میشه یکی از بینظیر و خاص ترین کیت های تاریخ فوتبال دانست. طراح معروف ژاپنی یاماموتو طرحی مشکی که یک اژدهای دو سر روی آن قرارگرفته را برای این پیراهن در نظر گرفت و در توضیح این طرح اعلام کرد که دو سر اژدها نمادی از گذشته پر افتخار و آینده درخشان باشگاه هست. شاید جالب باشد که یادآوری کنیم رئال در فاصله پنج فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا سه مرتبه قهرمان شد و در واقع این ایده به حقیقت پیوست.

لباس دوم رئال در فصل 17/2016 به رنگ بنفش و جزئیات سفید بعد از قهرمانی در چمپیونزلیگ و آن فینال جذاب در مقابل یوونتوس که منجر به برتری 4 به 1 رئال شد، خیلی خیلی محبوب تر و مورد پسند تر از گذشته واقع شد. شاید اگر در آن فینال از این کیت استفاده نمیشد هرگز به چنین محبوبیتی دست پیدا نمیکرد. به هر حال الان این پیراهن یکی از محبوب ترین ها نزد هواداران رئال مادرید است.

و اما محبوب ترین لباس تاریخ باشگاه رئال مادرید مربوط میشه به لباس سوم رئال مادرید در فصل 18/2017 که رونالدو موفق شد با ثبت یک اثر هنری همراه با این لباس، آن را برای همیشه به سقف محبوبیت در بین هواداران بچسباند و برای همیشه آن را جاودانه کند. لباسی سبز رنگ با طرح زیبا که بعد از قیچی برگردون رونالدو بی شک جذاب ترین کیت رئال شد. هرچند که رئال در فینال لیگ قهرمانان همان سال از این کیت استفاده نکرد اما باز هم این کیت محبوب تر و جذاب تر باقی ماند.