پایگاه خبری خانه فوتبال:

خودکشی آمار به نسبت بالایی دارد.خودکشی یک نوع رفتار اشتباه است.خودکشی بیشتر در پی ابتلا به افسردگی رخ می دهد..جزئیات خودکشی عجیب یک راننده را بخوانید.

جزئیات خودکشی دختر جوان در مترو تهران

زن جوان در مترو تهران ایستگاه انقلاب تهران دست به خودکشی زد.
ظهر امروز زن جوانی با حضور در مترو انقلاب تهران و در برابر دیدگان مسافران در لحظه ورود قطار به جایگاه مسافران خودش را به جلوی قطار انداخت و به زندگی خود پایان داد.
خیلی زود عوامل پلیس مترو در صحنه حاضر و مشاهده کردند زن ۳۲ ساله ای در مترو انقلاب تهران دست به خودکشی زده است و در ادامه ماجرا به بازپرس ویژه قتل مخابره شد.
در بررسی های ابتدایی مشخص شد زن جوان بخاطر مشکلات خانوادگی دست به خودکشی زده است که در ادامه بازپرس دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و بررسی دوربین های مداربسته مترو برای تحقیقات بیشتر را صادر کرد.

راننده تریلی بعد از تصادف خودکشی و خودش را دار زد

خودکشی

سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ پیکر بی جان فردی بر دار در محور سیرجان شیراز بعد از گهر پارک پیدا شد.
​به گزارش همشهری آنلاین پیگیری‌ ها حاکی است این فرد یک جوان حدودا ۳۵ ساله اهل روستاهای اطراف شیراز بوده که راننده تریلر FAW بوده و پس از اینکه با تریلر با دهانه یک پل در کیلومتر ۱۵ محور سیرجان شیراز برخورد می‌کند، با آویزان کردن خود به دکل برق فشار قوی به زندگی خود پایان می‌دهد.

نقش امیر تتلو در خودکشی فجیع دو دختر جوان

تتلو سال‌ها بود که در ترکیه اقامت داشت و در سالهایی که آنجا بود، جنجال‌های زیادی به پا کرد. او پس از دستگیری از سوی پلیس ترکیه صبح چهارشنبه ۱۵ آذرماه از طریق مرز بازرگان در اختیار ماموران امنیتی ایران قرار گرفت و به بازداشتگاه منتقل شد.
در حالی که تتلو همچنان در بازداشتگاه به سر می‌برد، پرونده او با اتهام گسترش و ترویج فساد و فحشا در دادسرای امنیت در حال رسیدگی است. این در حالی است که هنوز شاکیان خصوصی برای طرح شکایت‌شان به دادسرا مراجعه نکرده‌اند؛ چرا که بسیاری از آنها در خارج از کشور به سر می‌برد.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که دو نفر از شاکیان تتلو خانواده ۲ دختر ایرانی هستند که در ترکیه با تشویق و ترغیب تتلو اقدام به خودکشی کرده اند اما متهم این اتهام یعنی ترغیب دختران برای خودکشی را نپذیرفته و گفته آنها پس از مصرف مواد تصمیم گرفتند به زندگیشان پایان بدهند.
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: