پایگاه خبری خانه فوتبال:

صادق بوقی تبدیل به نامی شده که این روزها در فضای مجازی و بین مردم به گوش می‌رسد.ویدیویی از صادق بوقی به وایرال شده.در این ویدیو صادق بوقی را در بیمارستان بستری شده می‌بینید که پرستار را به رقص در آورده است.

عذرخواهی دلسوزانه صادق بوقی بابت کوروش کمپانی را ببینید


مالک شرکت «کوروش کمپانی» که با ادعای فروش گوشی موبایل آیفون ۲۰ میلیونی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود متواری شده و گفته می‌شود ۲۰۰هزار شاکی دارد و ٢هزار میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده است. این شرکت برای تبلیغات و اعتمادسازی دست به دامن سلبریتی‌ها شد و طی این مدت شمار زیادی از بازیگران سینما تا بازیکنان فوتبال و چهره‌های مشهوری مانند «صادق بوقی» به تبلیغ آن پرداختند. «صادق بوقی» با انتشار یک ویدیو در استوری صفحه اینستاگرامش گفت: سلام دوستان من شرمنده شما هستم و از جریانات پیش آمده در خصوص کوروش کمپانی غمگین و ناراحتم. کوروش کمپانی اولین تبلیغم بود و بعد از دیدن مجوزهای این شرکت، من پیرمرد و اطرافیانم به آنها اعتماد کردیم. طبق توافق با این کمپانی، قرار بود تبلیغ مورد نظر را بعد از ایام فاطمیه پخش کنند اما آنها فردای همان روز تبلیغ را در 500 پیج به جز پیج خودشان پخش کردند. سعی کردم تبلیغات بعدی را با دقت بیشتری انجام بدهم. می‌دانم که با حمایت‌های شما تا اینجا بالا آمدم و پیگیر خسارت‌ها از طرف خودم هم هستم.

پیغام صادق بوقی به  قطری ها را ببینید و کیف کنید

صادق بوقی در کنسرت بهنام بانی روی سن رفت

آواز خوانی صادق بوقی روی تخت بیمارستان

صادق بنا متجدد(زادهٔ ۱۳۳۲) مرد ایرانی ساکن رشت در استان گیلان است که به‌عنوان بوقچی، لیدر و تبلیغاتچی کنار تیم‌های فوتبالی شمال ایران فعالیت می‌کرد و به همین دلیل به صادق بوقی معروف شد.

صائدق بوقی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: