پایگاه خبری خانه فوتبال:

ایران خودرو بزرگترین خودروساز ایران و خاورمیانه است.ایران خودرو با نام ایران ناسیونال آغاز به کار کرد.ایران خودرو انواع خودروهای بنزینی و دیزلی سبک و سنگین را تولید می کند.ایران خودرو سعی در بروز رسانی تولیدات دارد.ایران خودرو نبض بازار را کنترل می کند.

فروش نقدی ایران خودرو آریسان با تحویل 90 روزه

به نقل از جماران، به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهای مجاز میرساند، شرکت ایران خودرو در راستای ایجاد امکان ثبت نام در نمایندگی و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی طرح فروش نقدی خودروی وانت آریسان 2 دوگانه سوز ، مجهز به تجهیزات استاندارد اجباری 1403 با موعد تحویل حداکثر 90 روزه را با شرایط جدول ذیل ارائه می نماید:

ایران خودرو

این طرح از امروز شنبه مورخ 1402/12/19 ساعت 11 صبح آغاز و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

​متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو از طریق مراجعه به یکی از نمایندگی های ایران خودرو می توانند نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نمایند. واریز وجه پس از انجام ثبت نام در نمایندگی از طریق سایت فروش اینترنتی صورت می پذیرد. 

عرضه عیدانه سه محصول ایران خودرو شروع می شود

ایران خودرو

جزئیات پیش‌فروش محصولات ایران خودرو دیزل اعلام شد
یک‌شنبه ۲۰ اسفندماه 
کامیون‌های باری و کمپرسی ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴
ساعت ۱۰ صبح 
ون وانا
ساعت ۱۴

بیانیه مهم ایران خودرو برای افزایش قیمت از 1403 آمد

ایران خودرو

تسهیلات ایران خودرو برای خریداران خودروی محبوب آماده شد

ایران‌خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بهره‌مندی از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون سود برای تبدیل محصول پارس به خودرو جایگزین فراهم شده است.
به نقل از ایسنا، در پی خواست متقاضیانی که نسبت به تامین مابه‌التفاوت وجه پارس با محصول جایگزین، اظهار نگرانی کرده‌اند، این خودروساز در اطلاعیه‌ای عنوان کرد: در راستای احترام به خواست مشتریان، بهره‌مندی از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون سود برای تبدیل محصول پارس به خودرو جایگزین فراهم شده است.
این خودروساز تاکید کرده، با توجه به لزوم اجرای مصوبه شورای عالی استاندارد، مبنی بر ارتقای استانداردهای تولید خودرو در کشور و نظر به رعایت استانداردهای اجباری در تمامی محصولات ایران‌خودرو، ادامه تولید محصول پارس در سال ۱۴۰۳، به دلیل عدم توانایی آن در تطابق با استانداردها، منوط به دریافت تاییدیه‌های لازم است.
لذا این شرکت به منظور رعایت حقوق مشتریانی که خودرو پارس را از طریق سامانه یکپارچه انتخاب کرده‌اند، امکان انتخاب سایر محصولات را فراهم کرده است.
ایران‌خودرو تصریح کرده، به منظور رعایت حال مشتریان، ۱۰۰ میلیون‌ تومان از وجه خودروهای جایگزین را بدون دریافت سود و در اقساط ۱۲ ماهه دریافت خواهد کرد.

برنامه تحویل ایران خودرو اعلام شد

ایران خودرو

​با پیگیری تعزیرات حکومتی تمامی محصولات ثبت نامی ایران خودرو به استثنا پژو پارس بدون اجبار در جایگزینی خودرو تا پایان سال فراخوان می‌شوند.
ایلنا: به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو در نشست با مدیران و مسئولان پیرامون مشکلات صنعت خودرو، گفت: ۱۳ هزار پیام مردمی به تعزیرات حکومتی در خصوص تحویل ندادن خودروهای پژو پارس، ۲۰۷، دنا و تارا ارسال شده که ۶ هزار و ۳۹۰ پیام مربوط به تحویل پژو پارس و مابقی پیرامون نحوه تحویل دیگر محصولات این شرکت است.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در واکنش به صحبت مسئولان ایران خودرو که ثبت نام‌های انجام شده مربوط به سایت این شرکت خودروسازی نیست، گفت: مرجع ثبت نام اهمیتی ندارد و ثبت نام‌های سامانه یکپارچه تعهد به مردم تلقی می‌شود و باید اجرا شود.
مدیرعامل ایران خودرو نیز پیرامون شکایت‌های مردمی، گفت: استاندارد پژو پارس تا پایان سال تمدید شده و در این مدت براساس ظرفیت تولید، ۱۲ هزار خودرو پژو پارس تولید و تا پایان سال تحویل متقاضیان خواهد شد.
علیمردان عظیمی با بیان اینکه چهار هزار خودرو پژو پارس اکنون در مرحله واگذاری به مشتریان است، افزود: در مجموع تا پایان سال ۱۶ هزار خودرو پژو پارس به مشتریان تحویل داده می‌شود.
مدیرعامل این شرکت خودروسازی تولید و عرضه ثبت نام‌های پژو پارس مربوط به زمستان ۱۴۰۲ و بهار و تابستان ۱۴۰۳ را منوط به مجوز استاندارد دانست و وعده داد تمام تلاش خود را برای اجرای تعهدات انجام می‌دهد.در این جلسه با توجه به توضیحات مدیران ایران خودرو مقرر گردید تمامی ثبت نام شوندگان خودرو پژو پارس پاییز فراخوان و تا یک ماه آینده خودرویشان را تحویل بگیرند. در صورت مجوز استاندارد پژو پارس فراخوان‌های زمستان تا تابستان ۱۴۰۳ نیز تحویل داده خواهد شد و به دنبال جایگزینی با خودرو دیگر نیستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: