جواهرات نقره همیشه جزو پرطرفدارترین انواع جواهرات زنانه و مردانه هستند. با این حال در سال‌های اخیر به دلیل افزایش قیمت طلا افراد بیشتری به خرید جواهرات نقره علاقه نشان می‌دهند. خوشبختانه تنوع جواهرات نقره در بازار بسیار زیاد است. بنابراین شما با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توانید جواهرات مورد علاقه خود را بخرید. با توجه به تنوع زیورآلات نقره ما قصد داریم که در ادامه این مطلب به معرفی تعدادی از بهترین جواهرات نقره برای استفاده در موارد مختلف بپردازیم. اگر قصد خرید نقره‌جات زنانه یا مردانه را دارید؛ با ما همراه بمانید. مطالعه این مطلب می‌تواند به شما در خرید بهترین جواهرات نقره کمک زیادی کند.

​بهترین جواهرات نقره برای استفاده در موارد مختلف
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

بهترین جواهرات نقره برای استفاده در موارد مختلف کدام ها هستند؟

 زمانی که برای خرید جواهرات نقره به بازار می‌روید یا به سایت‌های فروش اینترنتی سر می‌زنید؛ با تنوع بی‌نظیری از جواهرات نقره روبه‌رو خواهید شد. برخی از این جواهرات زنانه هستند و برخی هم برای آقایان طراحی و ساخته شده‌اند. با این حال تعدادی از بهترین جواهرات نقره برای استفاده در موارد مختلف برای آقایان و خانم‌ها به شرح زیر هستند.

گوشواره

همه خانم‌ها در کیف جواهرات خود حداقل یک گوشواره نقره دارند. گوشوارهای نقره ساده قیمت مناسب‌تری نسبت به گوشواره‌های طلا دارند به همین دلیل برای استفاده روزمره بسیار مناسب هستند. البته باید در نظر داشته باشید که تنوع گوشواره‌های نقره بسیار زیاد است. به‌عنوان‌مثال برخی از آن‌ها ظاهری بسیار زیبا و چشمگیر دارند به‌طوری‌که شاید در نگاه اول تصور کنید که این گوشواره‌ها نقره نیستند و از طلای سفید ساخته شده‌اند. چنین گوشواره‌هایی انتخاب بسیار خوبی برای استفاده در مجالس و مهمانی‌ها محسوب می‌شوند. همچنین شما می‌توانید گوشواره‌های نقره با طراحی‌های خاص‌تر را به‌عنوان هدیه تولد، هدیه ولنتاین، هدیه نامزدی و سالگرد ازدواج هم بخرید و به عزیزانتان هدیه دهید.

انگشتر

از انگشترهای نقره می‌توان به ‌عنوان بهترین جواهرات نقره برای استفاده در موارد مختلف نام برد. انگشترهای نقره در طرح مختلفی تولید می‌شوند. بنابراین فرقی نمی‌کند که از جواهرات بزرگ و چشم‌گیر خوشتان بیاید یا به جواهرات نقره ظریف علاقه‌مند باشید زیرا در هر صورت می‌توانید یک انگشتر نقره زیبا برای استفاده روزمره یا استفاده در مجالس و مهمانی‌ها و همچنین با خرید حلقه نقره برای مراسمات مربوط به ازدواج و... لحظات خوشی را رقم بزنید. در ضمن انگشترهای نقره موجود در بازار را می‌توان به دو دسته انگشترهای بدون نگین و انگشترهای نگین‌دار تقسیم‌بندی کرد.

انگشترهای بدون نگین، ظریف‌تر هستند و معمولا وزن کمتری دارند. این نوع انگشترها برای خانم‌ها و آقایانی که به اکسسوری‌های ساده و ظریف علاقه دارند، انتخاب بسیار خوبی به‌حساب می‌آیند. انگشترهای نگین‌دار هم در دو نوع مردانه و زنانه طراحی و تولید می‌شوند. فیروزه، عقیق، برلیان و... تعدادی از جواهراتی هستند که از آن‌ها برای ساخت انگشترهای نقره استفاده می‌کنند. نوع نگین‌های به کار رفته در ساخت انگشترهای نقره در قیمت‌گذاری آن‌ها نقش بسیار زیادی دارند؛ به‌طوری‌که هر چقدر نگین‌ها یا سنگ‌های بیشتر و قیمتی‌تری برای ساخت آن‌ها استفاده شده باشد، قیمت بالاتری خواهند داشت.

دستبند

دستبندهای نقره یکی دیگر از بهترین و کاربردی‌ترین جواهرات نقره هستند که انتخاب بسیار خوبی هم برای هدیه دادن هم به‌حساب می‌آیند. این دستبندها برخلاف ها دستبندهای طلا قیمت بسیار مناسب‌تری دارند. بنابراین اگر جزو افرادی هستید که دوست ندارید از زیورآلات تکراری استفاده کنید؛ ما به شما خرید دستبندهای نقره را پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید دستبند‌های نقره را در مدل‌های مختلفی مانند انواع دستبند کارتیر، دستبند النگویی، دستبندهای نگین‌دار و... تهیه کنید. در ضمن آقایان هم برای خرید دستبندهای نقره محدودیتی ندارند. انواع مختلفی از دستبندهای نقره مردانه در بازار وجود دارند که می‌توان از آن‌ها برای استایل‌های رسمی یا اسپرت مردانه استفاده کرد.

3

گردنبند

با توجه به علاقه خانم‌ها برای خرید جواهرات و زیورآلات نقره، تولیدکنندگان این محصولات تلاش کرده‌اند که با توجه به سلیقه‌های گوناگون بهترین جواهرات نقره برای استفاده در موارد مختلف را تولید کنند. تنوع گردنبندهای نقره به‌اندازه‌ای است که بعید می‌دانیم نتوانید از میان آن‌ها یک گردنبند زیبا متناسب با سلیقه‌تان بخرید. گردنبندهای نقره نگین‌دار درخشش بسیار زیادی دارند به همین دلیل بهترین انتخاب برای حضور در مهمانی‌های رسمی هستند. در ساخت این نوع گردنبندها از سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی مختلفی استفاده می‌شود. به‌عنوان‌مثال گردنبندهای نقره برلیان جز زیباترین گردنبندهای نقره‌ای هستند که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند. گردنبندهای ساده‌تری هم برای افراد مینیمال پسند وجود دارند. اگر جزو افرادی هستید که همیشه از استایل‌های اسپرت و کژوال استفاده می‌کنید ما به شما خرید زنجیر نقره را پیشنهاد می‌کنیم. گردنبندهای نقره ساده هیچ‌وقت قدیمی و دمده نمی‌شوند و شما تا مدت‌ها می‌توانید با استفاده از آن‌ها استایل‌های خاص و متفاوتی را امتحان کنید.

سنجاق سینه

شاید سنجاق سینه جزو بهترین جواهرات نقره برای استفاده در موارد مختلف نباشد؛ اما حتما بهترین انتخاب برای حضور در موقعیت‌های رسمی و مهم است. سنجاق سینه جزو اکسسوری‌های خاص برای خانم‌های شیک‌پوش محسوب می‌شود. سنجاق سینه‌های نقره جلوه لباس شما را چند برابر می‌کنند. پس اگر می‌خواهید در یک مهمانی مهم بدرخشید و متفاوت باشید نباید در خرید این نوع جواهرات تردید کنید. همه سنجاق سینه‌های نقره زنانه طراحی‌های خاص و منحصربه‌فردی دارند و با دقت و ظرافت زیادی ساخته شده‌اند. شما می‌توانید این نوع سنجاق‌سینه‌ها را در طرح‌ها و ابعاد مختلف تهیه کنید. در نظر داشته باشید که در ساخت بسیاری از سنجاق‌سینه‌ها از سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی استفاده می‌شود بنابراین قیمت این نوع زیورآلات دست کمی از جواهرات نقره دیگر ندارد.

ساعت نقره

ساعت یک اکسسوری پرکاربرد برای خانم‌ها و آقایان است. اگر جزو علاقمندان به زیورآلات نقره هستید، می‌توانید ساعت‌های نقره مردانه و زنانه را سفارش دهید. ساعت‌های نقره طراحی ظریفی دارند بنابراین برای خانم‌هایی با مچ دست باریک و ظریف بسیار مناسب هستند. همچنین در ساخت ساعت‌های نقره از طرح‌های متنوعی استفاده می‌شود. بنابراین فرقی نمی‌کند که جزو علاقمندان به ساعت‌های پرزرق و برق باشید یا از ساعت‌های ساده و مینیمال خوشتان می‌آید. زیرا در هر صورت یک ساعت نقره متناسب با سلیقه شما در بازار وجود دارد.

همچنین اگرچه علاقه آقایان نسبت به خانم‌ها برای خرید جواهرات کمتر است؛ با این حال ساعت‌های نقره مردانه هم در مدل‌ها و ابعاد مختلفی در بازار وجود دارند. این ساعت‌ها با ظاهر براق و زیبای خود یک هدیه ارزشمند به‌حساب می‌آیند. بنابراین اگر برای روز مرد یا روز پدر به دنبال یک هدیه خاص و منحصربه‌فرد می‌گردید؛ ما به شما توصیه می‌کنیم به ساعت‌های نقره مردانه هم نگاهی بیندازید.

خرید بهترین جواهرات نقره برای استفاده در موارد مختلف از نقره هاشمیان

گوشواره، گردنبند، دستبند، ساعت، انگشتر و... جزو پرکاربردترین و پرفروش‌ترین انواع جواهرات نقره مردانه و زنانه هستند. ما به همه خانم‌ها و آقایانی که به دنبال باکیفیت‌ترین و بهترین جواهرات نقره برای استفاده در موارد مختلف هستند؛ پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به‌صورت حضوری به نقره فروشی هاشمیان سر بزنند. متنوع و کیفیت جواهرات نقره هاشمیان برای علاقمندان به این نوع جواهرات در مشهد اثبات شده است. این مجموعه با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه تولید و فروش جواهرات نقره زنانه و مردانه، بهترین انتخاب برای خانم‌ها و آقایان سخت پسند است. همچنین شما به‌جز خرید حضوری می‌توانید جواهرات مورد علاقه خود را به‌صورت اینترنتی هم سفارش بدهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.