پایگاه خبری خانه فوتبال:

رضا داوود نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت. او طی دو هفته گذشته به دلیل اینکه تحت مراقب پزشکان خودش (که پیش از این در شیراز عمل پیوند کبد او را انجام داده بودند) باشد به شیراز منتقل شد و در بیمارستان صدرا بستری شده بود.
رضا داوود نژاد بازیگر جوان سینما و تلویزیون به علت عوارض ناشی از عفونت خون پس از پیوند کبد و ‌بعد از از یک دوره بستری در بیمارستان درگذشت.

علیرضا داوود نژاد در پست جدید خود در اینستاگرام، عروسش یعنی غزل بدیعی را به خاطر همراهی در سال‌های بیماری رضا داوود نژاد تحسین کرد.به  غزل بدیعی اسطوره عشق و وفاداری به همسر او مخصوصا در ده سال بیماری رضا همچون پروانه‌ای به دور او می‌گشت. عروس عزیزم تا ابد در قلب من جا داری...

آخرین مکالمه رضا داوود نژاد با پدرش چه بود؟

ویدئویی از حرف‌های زنده یاد رضا داوودنژاد و مکالمه‌ای که قبل از شروع بیماری با پدرش داشته بازنشر شد. او با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره مرگ، زندگی، سلامتی و عشق یه همسرش توضیح می‌دهد.

متن سنگ قبر رضا داوود نژاد توسط خودش نوشته شده است

رضا داوود نژاد

رضا داوود نژاد بازیگر سینما و تلویزیون ایران در ۴۴ سالگی،۱۳ فروردین ماه درگذشت.

رضا داوود نژادعلیرضا داوود نژاد کارگردان سینما و تلویزیون و پدر رضا داوود نژاد پیش از این از بستری شدن این بازیگر سینمای ایران در شیراز خبر داده بود و گفته بود دلیل بستری شدن او در بیمارستان عفونت خون بوده و باید در بیمارستان بستری و تحت درمان باشد.

رسول صدرعاملی کارگردان و تهیه کننده سینما در صفحه مجازی خود این خبر را از قول غزل بدیعی همسر رضا داوودنژاد اطلاع رسانی کرده است.

رضا داود نژاد

رضا داوودنژاد فرزند علیرضا داوودنژاد کارگردان، بازیگر فیلم های مختلفی از جمله «مصایب شیرین»، «کلاس هنرپیشگی» و سریال هایی چون «پشت کنکوری ها» است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: