فرزاد جهان بین رییس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای به رؤسای استان‌ها و واحد‌ها اعلام کرد: از ورود موارد خاص و هنجارشکنانه در حوزه آراستگی به واحد‌ها جلوگیری شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جام جم نوشت: در این بخشنامه آمده که  پرونده افراد خاطی مستقیماً به کمیته انضباطی ارسال گردد. همچنین بخشنامه مذکور دارای بندهای متعددی است که ذکر آن ها در این جا نمی گنجد.

سوال اینجاست که روزنامه وابسته به دانشگاه آزاد که به همراه جریان تندرو اصلاح طلب در صف مقدم رویارویی با مبارزه با بدحجابی قرار دارد چگونه می‌خواهد این تناقض را پاسخ دهد؟!

پس از اغتشاشات سال گذشته شاهد کشف حجاب سازمان یافته و حتی حضور نیمه برهنه و عریان مدعیان ولنگاری در اماکن و معابر عمومی کشور و دانشگاه ها بویژه دانشگاه  آزاد اسلامی هستیم که جدای از شکستن حدود الهی باعث ناراحتی شدید جامعه و متدینین گشته است ارگان رسمی دانشگاه آزاد! برخلاف نظر جامعه و رهبر  انقلاب مبنی بر وظیفه دانستن حکومت اسلامی در حفظ حدود شرعی، هم نوا با رسانه های ضد انقلاب، حمله به تحرکات  فراجا و گروه های مردمی امر به معروف  در راستای اعمال قانون و برخورد با هنجار شکنی را در دستور کار خود قرار داده است! و مدت هاست با هرگونه طرح در مورد حجاب مخالف است و البته هیچ طرح جایگزینی نیز ارائه نداده است. فقط برای مخالف خوانی و چشمک زدن به ضدانقلاب در مسیری غیر قابل بازگشت حرکت می کند.

حال باید دید این بخشنامه دانشگاه آزاد مثل سایر فعالیت هایش در حوزه علمی نمادین است ! یا قرار است واقعا برخورد کند. از آن سو نیز باید دید روزنامه ای که با پول دانشجویان اداره می شود قرار است از کنار این طرح که باید مخالفت خود را با آن ابراز کند چگونه واکنش خواهد داشت ؟آیا سکوت می کند ؟آیا ماله می کشد یا مخالفت خود را علنا ابراز می کند که اگر مخالفت خود را اعلام نکند نفاق این جریان بیش از پیش مشخص خواهد شد. 

وقتی میگوییم این بخشنامه فرمالیته و نمایشی است به این دلیل است که سیاست های رسانه ای این دانشگاه برخلاف روح این بخشنامه است می توان بخشنامه در مورد حجاب داد ولی در رسانه وابسته در صف اول مبارزه با بدحجابی عمل کنی!

مسئولین دانشگاه آزاد بویژه آقای دکتر طهرانچی  کمی کلاه خود را بالاتر بگذارند، مردم این رفتارهای متناقض را  می بینند .