انواع مبل راحتی، بخشی از فضای زندگی شما است؛ درست همان جایی که آخر هفته، مقابل تلویزیون می نشینید، برای سرگرمی با کودکان تان بازی می کنید یا روی آن به مطالعه مشغول می شوید! این نوع مبلمان منزل بی شک، نرم و راحت و انعطاف پذیر هستند و خرید آن برای همه خانواده ها می تواند لذت بخش باشد!

چه سبکی از مبل راحتی برای فضای منزل من مناسب است؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

برای ساده تر کردن انتخاب شما در تصمیم گیری خرید مبل راحتی، مهم ترین جزئیات که باید بدانید را برایتان فهرست می کنیم. در ادامه، یک راهنمای کلی را مطالعه خواهید کرد که به شرح نکات مهم خرید مبل راحتی در اصفهان اشاره دارد.

 

5 سوال مهم را پاسخ بدهید و مبل راحتی دلخواهتان را بخرید

برای اینکه بتوانید زیباترین و شیک ترین مدل مبلمان راحتی را برای فضای خانه خود بخرید، بهتر است اول از همه به خوبی به مدل های موجود در بازار نگاه کنید. برای این کار از سایت های اینترنتی کمک بگیرید. در مرحله دوم، به 5 سوال مهم که در قسمت زیر آورده ایم پاسخ بدهید:

  • سبک دکوراسیون مورد علاقه شما چیست؟
  • چه طیف رنگی را می پسندید؟
  • مبلمان چند نفره نیاز دارید؟
  • چقدر فضا در خانه برای چیدن مبل ها در اختیار دارید؟
  • بودجه مالی تان برای خرید مبل راحتی چقدر است؟

و اما می پردازیم به نکات تکمیلی که می تواند در انتخاب و خرید مبل راحتی برای منزلتان به شما کمک کند.

نکته اول: اگر به دنبال ظاهری آرام تر و شاد تر در منزل تان هستید، مبلمان راحتی را با رنگ های شاد، روشن و جذاب، همراه با کوسن هایی روی تکیه گاه، انتخاب کنید. کوسن ها اجزای تزئین کننده مبلمان راحتی هستند.

نکته دوم: فکر کنید که آیا مبل راحتی چرمی برایتان بهتر است یا مبلمان پارچه ای. اگر در طول روز، ساعات بیشتری را از مبلمان استفاده می کنید، قطعاً مبل پارچه ای مقاوم، انتخاب بهتری است.

نکته سوم: نحوه چیدمان مبلمان داخل منزل، نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه کنید. مکانی را که دقیقاً برای مبل راحتی در نظر گرفته اید، از نظر مساحت و فضای آزاد اطراف، بررسی کنید. وقتی مبلمان را در قسمت مورد نظر می گذارید، باید حدود 1 متر نیز فضای آزاد در اطراف داشته باشید تا رفت و آمد افراد، راحت تر باشد. اندازه طول و عرض و ارتفاع مبلمان نیز اهمیت دارند.

نکته چهارم: اگر مکانی که برای چیدمان مبلمان راحتی در منزل در نظر گرفته اید، نزدیک به پنجره یا درب های تراس است، باید دقت کنید که مبلمان نباید اختلالی در باز و بسته کردن درب و پنجره ها ایجاد کنند.

نکته پنجم: اگر سالن نشیمن یا اتاق مورد نظرتان، مساحت کمتری دارد و می خواهید مبل راحتی بخرید، بهتر است بر روی ست مبلمان 4 نفره یا یک کاناپه دو نفره تمرکز داشته باشید. برای مکان های وسیع تر، خرید ست مبل راحتی 6 نفره تا 12 نفره، مناسب است.

2

خرید مبل راحتی با طراحی سفارشی!

برخی از مدل های مبل راحتی موجود در بازار به طرز خیره کننده ای، زیبا و چشم نواز هستند! این نوع مبلمان دارای طراحی L بوده و اندازه عرض نشیمنگاه آن، پهن و جادار است. این مبلمان برای آپارتمان های بزرگ، پنت هاوس ها و ویلاها بهترین انتخاب هستند.

در مدل های دیگر مبل راحتی می توانید یک طراحی ساده را ببینید که به صورت کاناپه 2 یا 3 نفره، پایه دار و دسته دار ساخته شده اند. این مبلمان راحتی برای آپارتمان های کوچک تر به کار می روند.

انتخاب بین هر دو مدل، دقیقاً به مساحتی بستگی دارد که شما برای چیدمان آنها در اختیار دارید. بنابراین، خرید از میان صدها مدل زیبا و شیک، کار سختی نیست. اما در مقابل، ممکن است حالتی پیش بیاید که شما از نظر طراحی و رنگ بندی، هیچ کدام از مدل های بازار را نمی پسندید، و با شرایط زندگی و خانه شما سازگاری ندارد! به نظرتان تکلیف چیست؟

در این حالت، خرید مبلمان سفارشی سازی شده، تنها انتخاب مشتری است. اجازه دهید در این باره بیشتر توضیح دهیم.

فرض می کنیم شما به مدل مبلمان راحتی L، با طراحی پایه دار، دسته دار و عرض پهن علاقه دارید و می خواهید ترکیب رنگ آن، صورتی چرک، کرمی روشن و لیمویی باشد! این انتخاب شما است و مانند آن را در بازار پیدا نمی کنید! بنابراین به سراغ یک مرکز تولیدی مبلمان منزل می روید که این طرح را برایتان بسازد! به همین سادگی!

خرید مبل راحتی برای منزل، آن هم مطابق با سلیقه و بودجه مالی، اگر از طریق یک مرکز معتبر انجام شود، از هر جهت تضمین کننده است. در قسمت بعدی با یک مجموعه تولیدی – صنعتی حرفه ای آشنا می شوید که به طور قطع برای این اهداف، مناسب است.

3

ساخت مبلمان سفارشی در فروشگاه هومتو

انواع مبل راحتی از زیباترین مبلمان منزل هستند و نمایی شیک و دلنشین را به خانه شما می بخشند. این موضوع بسیار مهم است که مبلمان راحتی مورد علاقه خود را از کجا می خرید و چقدر از بابت کیفیت محصولات مطمئن هستید. این نکته را بدانید که خرید مبل زیبا و راحت، محیط دوست داشتنی تری را برایتان به وجود می آورد.

شما عزیزان می توانید از میان محصولات این فروشگاه، مبل راحتی مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نمایید. همچنین امکان ساخت سفارشی مبلمان راحتی، مطابق با تصویر درخواستی مشتری وجود دارد. کافیست با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهند. کیفیت همه محصولات فروشگاه مبلمان و دکوراسیون هومتو hometofurniture.com تضمین شده است.

با خرید مبل راحتی باکیفیت، زیبایی و آرامش را به خانه خود هدیه بدهید!