جزیره کیش یکی از مقاصد جذاب برای علاقه‌مندان به تفریحات آبی و غیر آبی است. با سفر به این جزیره می¬توانید در سواحل زیبای خلیج‌فارس نهایت لذت را ببرید و در بهترین هتل‌های ۵ ستاره جنوب کشور اقامت کنید. برای پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط جزیره کیش نیز می‌توانید سفرمارکت را انتخاب کنید. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا مطمئن شوید سفر مارکت یکی از بهترین روش‌ها برای خرید بلیط هواپیمای کیش با مناسب‌ترین قیمت است.

آیا بلیط تهران کیش از سفرمارکت ارزان‌تر است؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

امکان مقایسه بلیط هواپیما

سفرمارکت یک بازار آنلاین خدمات سفر است که با مراجعه به آن می‌توانید انواعی از محصولات مورد نیازتان نظیر بلیط هواپیما، بلیت قطار، تور گردشگری، هتل، ویلا و اقامتگاه را مشاهده و خرید کنید. موتور جستجوی هوشمند سفر مارکت میان ۴۵ وب‌سایت عرضه‌کننده بلیط می‌گردد  و بلیتِ انواع شرکت‌های هواپیمایی در کلاس‌های پروازی مختلف را  متناسب با اطلاعات ورودی­تان در قالب یک لیست و در یک صفحه به شما نشان می‌دهد. این شیوه از نمایش این امکان را به مسافران می‌دهد تا به‌راحتی بتوانند با مقایسه‌ی امکانات، خدمات و قیمت بلیط هواپیما کیش مناسب‌ترین بلیط را از نظر قیمت انتخاب و خریداری کنند.

امکان پیدا کردن بلیط‌های لحظه آخری

 اگر قصد صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر خود را دارید، به طور حتم می‌دانید که پیدا کردن بلیط‌های لحظه آخری کیش چقدر به نفع شما است. برای آنکه بتوانید بلیط­های لحظه آخری را پیدا کنید، در ابتدا باید به یک مرجع معتبر مراجعه کنید که در آن انواعی از بلیط­های هواپیمایی را در روزهای مختلف به شما نمایش می‌دهد. چه مرجعی بهتر از بازار آنلاین خدمات سفر یا سفر مارکت. با نصب اپلیکیشن سفرمارکت می‌توانید در هر روز قیمت بلیط تهران کیش را رصد کنید و اگر بلیطی در یک روز مانده به شروع پرواز  قیمت کمتری پیدا کرد، (تبدیل به بلیط لحظه آخری شد) آن را خریداری کنید.

14

امکان انتخاب ارزان‌ترین بلیط هواپیما

قبل از آنکه درباره یکی دیگر از مزایای خرید از سفرمارکت بگوییم، لازم است که با ویژگی‌های یک بلیط ارزان‌قیمت بیشتر آشنا شوید. در ادامه معیارهای مختلفی که باعث ارزان‌قیمت‌تر شدن یک بلیت می‌شود را معرفی می‌کنیم:

تعداد توقف: پروازهای ایرلاین­های مختلف را از نظر تعداد توقف می‌توان به دو نوع مستقیم و غیرمستقیم تقسیم‌بندی شود. پروازهایی که به‌صورت غیرمستقیم است، تعداد توقف بیشتری دارد و بلیط آن­ها در مقایسه با بلیت‌ پروازهای مستقیم   قیمت کمتری دارد.

کلاس پروازی: کلاس‌های پروازی به سه دسته اکونومی، بیزینس و فِرست طبقه‌بندی می‌شود. در ایرلاین‌های داخلی کلاس اکونومی بسیار رایج است. در مسیرهای پروازی برخی از ایرلاین‌ها نظیر ایران‌ایر و ماهان می­توانید کلاس بیزینس را نیز پیدا کنید. ارزان‌ترین کلاس متعلق به اکونومی و بعد از آن بیزینس است.

ایرلاین: عامل دیگری که بر روی قیمت نهایی بلیت هواپیما تأثیرگذار است، ایرلاین است. اگر بتوانید لیستی از بلیط ایرلاین‌های مختلف را در یک صفحه مشاهده کنید متوجه می‌شوید که قیمت آن‌ها تا حدودی با یکدیگر متفاوت می‌شود.

15

زمان پرواز: پروازهایی که از بعد از نیمه‌شب آغاز می‌شوند در مقایسه با پروازهای دیگری که در طول روز برگزار می‌شوند، قیمت کمتری پیدا می‌کنند.

اگر برای خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت استفاده کنید، می‌توانید از بخش فیلترها که در وب‌سایت و اپلیکیشن آن تعبیه شده است، مواردی که تا کنون معرفی کردیم را انتخاب کنید تا لیست نتایج جستجو متناسب با علاقه شما تغییر پیدا کند. فیلترهای وب‌سایت سفرمارکت  شامل موارد زیر می‌شود:

  • تعداد توقف
  • کلاس پروازی
  • نوع بلیت (سیستمی یا چارتری)
  • شرکت هواپیمایی خط ساعت شروع پرواز
  • محدودی محدوده قیمت
  • مدت زمان پرواز

 با انتخاب گزینه‌های مربوط به هر کدام از این موارد شما می‌توانید لیست نتایج جستجو را طوری تغییر دهید که ارزان‌قیمت‌ترین بلیط تهران به کیش به شما نمایش داده شود.

امکان انتخاب بهترین روز برای خرید ارزان‌ترین بلیط

بسیاری از مسافرینی که می‌خواهند با کمترین بودجه به سفر بروند، به دنبال راهنمایی و مشاوری می‌گردند که به آن‌ها بگویند سفر خود را در هفته آینده در چه روزی قرار دهند تا هزینه بلیط هواپیما برای آن‌ها کاهش پیدا کند. می‌توانید این مشاوره را  از سفر مارکت بگیرید. تنها کافی است که از تقویم قیمتی سفر مارکت قیمت بلیط هواپیمای تهران کیش را در یک هفته تا یک ماه آینده مشاهده کنید. روزهایی که با رنگ سبز به نمایش درآمد است، جزء روزهایی به حساب می‌آیند که قیمت بلیت در آن‌ها کاهش پیدا می‌کند.

مزایای دیگر خرید از سفرمارکت

به جای آنکه وقت خود را صرف رفت‌وآمد به آژانس هواپیمایی کنید یا به تک‌تک وب‌سایت‌های فروش بلیط مراجعه کنید، می­خواهید با صرف کمترین زمان ممکن یک لیست از بلیط هواپیمای عرضه شده توسط 45 وب‌سایت مختلف  را در یک صفحه مشاهده کنید، سفرمارکت برای شما مناسب است.

اگر وقت کافی برای نشستن پشت لپ تاپ یا کامپیوتر را ندارید یا اکثر کارهای خود را با موبایل انجام می­دهید، می‌توانید اپلیکیشن سفرمارکت را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. فرقی نمی‌کند در کجا هستید، در مترو، محل کار یا خانه، تنها با چند کلیک می­توانید قیمت روز بلیط هواپیمای مورد نظرتان را در اپلیکیشن سفرمارکت مشاهده کنید.

اگر نگران آن هستید که سیستم عامل  گوشی شما مناسب نصب این برنامه نیست، باید بدانید که اپلیکیشن سفرمارکت هم بر روی گوشی­های اندروید و هم «آی ­اُ ­اِس» نصب می­شود، می‌توانید  سفرمارکت را روش­های زیر دریافت کنید:

گوگِل پِلِی و کافه بازار: برای سیستم عامل اندروید

سیبچه: برای سیستم‌عامل آی اُ اِس

 سفرمارکت دارای مجوزهای معتبر از ارگان های دولتی است. این مجوزهای شامل نماد اعتماد الکترونیک، نماد مجوز کشوری کسب و کار مجازی و مجوز صادره از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی می­شود. در نتیجه با خیال راحت می‌توانید خرید خود را از وب‌سایت و اپلیکیشن سفرمارکت انجام دهید.

 اگر در حین خرید سؤالی دارید یا به مشکلی برخورده­اید، می­توانید از پشتیبان آنلاین ۲۴ ساعته سفرمارکت استفاده کنید. فرقی نمی­کند در روز تعطیل است یا روز کاری، اول صبح است یا نصف شب، می‌توانید از کمک کارمندان متعهد استخدام شده در سفرمارکت استفاده کنید.

جمع بندی

سفرمارکت یکی از بهترین شیوه‌های خرید بلیط هواپیما کیش است. از تقویم قیمتی گرفته که بهترین زمان خرید بلیط هواپیما را به شما نمایش می­دهد تا فیلترهای مختلفی که به شما کمک می­کند تا بهترین بلیط را برای خود پیدا کنید؛ امکانات مختلفی است که سفرمارکت برای پیدا کردن مناسب­ترین بلیط در سریع­ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می­دهد. داشتن مجوزهای لازمه از ارگان‌های دولتی و  پشتیبان آنلاین ۲۴ ساعته به شما کمک می‌کند تا با اطمینان خاطر خرید خود را از سفرمارکت انجام دهید.