احمد ایزدی خواننده مارکت این روز های موسیقی کشور که خیلی زود توانست با انتشار قطعات ماندگار در دل مردم جا باز کند. امروز در این مقاله بیوگرافی مختصری از احمد ایزدی همراه با شناختی جزئی از آهنگ های منتشر شده اش را بررسی می کنیم.

احمد ایزدی خواننده کیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

بیوگرافی احمد ایزدی

احمد ایزدی شادانلو متولد 14 خرداد ماه 1366 در شهرستان شهریار از توابع استان تهران می باشد ولی بزرگ شده و ساکن مشهد می باشد. پدر بزرگوارشان علاقه زیادی به موسیقی سنتی داشتند و ایشان نیز بزرگ شده موسیقی و آواز سنتی بوده است. همین امر باعث شد تا وی نزد استاد بزرگی همچون محسن ذوالفقاری در دوران خدمت سربازی و پس از آن نزد استایدی به نام همچون استاد شاکری، استاد خراسانی در مشهد آواز را فرا گرفت. وی متاهل است و دارای سه فرزند می باشد و شغل اصلی اش نیز صاحب رستوران می باشد. تحصیلات وی نیز دیپلم برق، لیسانس گردشگری دارد و هم اکنون نیز MBA و DBA مدیریت کسب و کار نیز مشغول به تحصیل می باشد. هم چنین به دنبال دریافت مربی گری آواز نیز می باشد. علاقه زیادی به ورزش، فوتبال، و مسافرت دارد. 

احمد ایزدی

حضور در موسیقی

از سال 1390 به صورت مجری در مراسمات مختلفی حضور داشته است، از جمله مراسمات شهرداری، جشن ها، اجرای زنده موزیک، مراسمات عروسی، و .. کار کرده است. از سال 1396 به صورت حرفه ای پا به مسیر موسیقی نهاد و اولین قطعه خودش به نام تصویر را با همکاری علیرضا هاشمی و علی منتظری منتشر کرد. پس از آن نیز با موسیقی دانانی همچون داریوش اقدامی، حامد عبدالهی، مهران تقی زاده، مسعود نوروزی، هیراد نیکنام، و .. همکاری داشته است. سبک کاری وی نیز موسیقی پاپ سنتی می باشد. آهنگ عشق دلم در بازار موسیقی مارکت خیلی هیت شد و باعث شد احمد ایزدی به شناخت بهتری نزد مردم دست پیدا کند. 

احمد ایزدی

مطالب پیشنهادی: صفحه احمد ایزدی در آی ریتمhttps://ireetm.com/artist/ahmad-izadi/