رییس مجلس به روسای شش کمیسیون اقتصادی ماموریت داد تا در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید اقدام کنند.

ماموریت لاریجانی به روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رییس مجلس شورای اسلامی به روسای شش کمیسیون اقتصادی و رییس مرکز پژوهش‌های مجلس ماموریت داد تا در جهت ارائه برنامه‌های منسجم در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و رونق اشتغال اقدام کنند.

به گزارش مثلث آنلاین، علی لاریجانی در گفت‌وگوی تلفنی با عزیز اکبریان، فریدون حسنوند، علی محمد شاعری، حمیدرضا فولادگر، غلامرضا تاجگردون، محمدرضا رضایی کوچی و کاظم جلالی روسای کمیسیون‌های صنایع و معادن، انرژی، کشاورزی، آب و منابع طبیعی، برنامه، بودجه و محاسبات، عمران و رییس مرکز پژوهش‌های مجلس ماموریت داد ضمن بررسی موضوعات مختلف پیرامون اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و رونق اشتغال که در بیانات مقام معظم رهبری در روز یکم فروردین مطرح گردید به ارائه برنامه های منسجم در جهت تحقق راهبردی و عملیاتی شدن آنها اقدام کنند .

لاریجانی تاکید کرد: این کمیسیون‌ها باید با برنامه‌ریزی و در اسرع وقت جلسات فشرده‌ای در جهت بررسی این موضوعات برگزار کرده و نتایج آن را به اطلاع ملت شریف ایران برسانند.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش پراهمیت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مطالعاتی و کارشناسی دقیق موضوعات به رییس این مرکز ماموریت داد با حضور اساتید، صاحب‌نظران و منتقدان جلساتی را در جهت برنامه‌ریزی و ارائه نقطه نظرات مشورتی به نمایندگان مجلس برگزار کند.