سایت غلامحسین الهام سعید حدادیان را فردی معرفی کرد که مداحی را مستمسک فعالیت حزبی کرده است

حمله تند احمدی‌نژادی‌ها به سعید حدادیان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مثلث آنلاین‏: شب دوم ماه مبارک رمضان با یک سخنرانی کوتاه اما کاملا سیاسی جنجالی شد. سعید حدادیان که مدت‌ها در مجالسش کمتر حرف‌های سیاسی می‌زد، این بار تیغ انتقاد بیرون کشید و هاشمی رفسنجانی، حسن روحانی و محمود احمدی‌نژاد را به باد نقد گرفت.

اگرچه اظهارات او درباره حسن روحانی و هاشمی رفسنجانی بسیار تندتر از الفاظی بود که برای احمدی‌نژاد به کار برد، اما از ناحیه دولت و آقای هاشمی هنوز هیچ واکنشی دیده نشده است. با این حال سایت میدان ٧٢ متعلق به غلامحسین الهام پاسخ وی را داده است.

این سایت که یکی از رسانه‌های نزدیک به تیم احمدی‌نژاد است، نسبت به بخشی از سخنرانی سعید حدادیان که در آن به ماجرای حضور احمدی‌نژاد بر بالای جایگاه سخنرانی روز شهدا ایراد کرده بود و همچنین ماجرای خانه‌نشینی یازده روزه واکنش نشان داد.

حدادیان دراین باره گفته بود: «بنده هم موافق نیستم که یک نفر با زرنگ‌بازی و رندی برود آن بالا و بنشیند در جایی که جایش نبوده است. آنجا جای نوحه‌خوان‌ها بوده است.»

سایت میدان 72 این بخش از سخنان سعید حدادیان را ذیل عنوان: «این مداح سابقه دار با کنایه به حضور دکتر احمدی نژاد در جایگاه مراسم تشییع شهدا گفتِ»، منتشر کرده بود.

در ادامه نوشت:‌ سعید حدادیان در انتهای سخنانش به ماجرای موهوم خانه نشینی پرداخت و گفت: اما این را هم بگویم که همین آقای هاشمی یک بار هم از نظام قهر نکرده است. آن آقا 11 روز رفت نشست در خانه! آن آقا که الان در حصر هست یک بار می‌خواست قهر بکند امام یک تشری زد که همه چیز جمع شد.حالا بعضی‌ها دنبال اینند که مهره قبلی را دوباره زنده کنند. این نظام اینقدر ریشه دارد و رشد کرده است که کسانی که 8 سال رئیس جمهور بودند دیگر جایی برای آمدن ندارند. یک عده هم دنبال پستشان هستند. فکر نکنید دنبال ساده‌زیستی آن آقا هستند. او نشان داد که چطور در مقابل ولایت می‌ایستد. حواس‌تان باشد کلاه‌تان را نبرند.

گفتنی است سعید حدادیان در گذشته به دلیل بددهنی و بکار بردن الفاظ و نسبت های رکیک برای مقامات دولتی جمهوری اسلامی ایران در دادگاه محکوم شده و حکم وی اعلام رسمی شده است.

به گزارش مثلث آنلاین‏‎ سایت متعلق به غلامحسین الهام در ادامه در پنج بند پاسخش را به حدادیان منتشر کرده و نسبت‌های زیادی را به این مداح روانه کرده است. نسبت‌هایی چون انحصار‌گرایی، خودبزرگ‌بینی، قبیله‌گرایی، خواص مدعی و مستمسک قراردادن مداحی برای فعالیت حزبی را می‌توان لیست کرد.

۱- جایگاه مراسم تشیع شهدا، فقط ویژه مداحان نبوده و اساسا این نگاه ناشی از انحصارگرایی وخودبزرگ بینی است. کما اینکه در این جایگاه افرادی همچون سردار محسن رضایی، سردار باقرزاده، حاج محمد کوثری(نمایتده مجلس) هم حضور داشته اند.

۲- دکتر احمدی نژاد با دعوت و اصرار برگزار کنندگان مراسم (سردار باقرزاده) برای لحظاتی به جایگاه رفت و به منظور جلوگیری از همین سوء برداشت ها، بعد از دقایقی جایگاه را ترک کرد. همچنین حضور وی در این جایگاه با استقبال مردم تشییع کننده و سردادن شعار "صلی علی محمد یاور رهبر آمد" روبرو شده که حتی منجر به قطع سخنرانی محسن رضایی شده و گویا همین شعار ملت ایران برای این مداح بسیار سنگین بوده که اینگونه برآشفته شده است.

۳- با توجه به تجربیات ده سال گذشته پر واضح است که ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران همواره گوش به فرمان رهبری بوده و هستند و تابع نظرات قبیله گرایانه خواص مدعی نخواهند بود.

۴- یقینا انکار پیشرفت انقلاب کاری غیرعقلایی است و عدم اقبال مردم به همین افرادی که کسوت مقدس مداحی را مستمسکی برای فعالیت های حزبی شان کردند، نشان حرکت روبه جلو انقلاب است.

۵- پسندیده است که در ماه مبارک رمضان که ماه آمرزش و بخشش است، مدعیان دینداری و ولایتمداری با تامل در رفتارهای غیر شرعی و اخلاقی خود در گذشته، توبه کرده و از درهای رحمت و غفران الهی استفاده کرده و به دریای خروشان ملت بازگردند.

لینک اصل متن که به منظور احتمال برداشته شدن از این سایت در اینترنت «فریز» شده است.

http://www.freezepage.com/1434704966JTOBWPVQYG