جلالی با همکاری سه نفر از نمایندگان مجلس فراکسیون جدیدی را با عنوان مستقل‌ها راه‌اندازی کرد

جلالی رئیس فراکسیون شد / انتخاب هیأت رئیسه فراکسیون مستقلین
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هیأت موسس فراکسیون مستقلین صبح امروز در جلسه ای اعضای هیأت رئیسه موقت این فراکسیون را انتخاب کرد.

به گزارش مثلث آنلاین غلامعلی جعفر زاده با اعلام این خبر گفت که در جلسه امروز هیأت موسس فراکسیون مستقلین که با حضور ۳۰ نفر از نمایندگان برگزار شد کاظم جلالی به عنوان رئیس، ‌من و آقای فرشادان با عنوان نائب رئیس، آقای عزیزی و خانم سمیه محمودی به عنوان دبیر و آقای محسن علوی به عنوان کارپرداز فراکسیون مستقلین انتخاب شدند.

وی افزود: در این جلسه پیش نویس اساسنامه به تصویب رسید و قرار شد هیأت رئیسه موقت نسبت به بررسی پیشنهادات اصلاح اساسنامه اقدام کند و میثاق نامه فراکسیون را نیز تنظیم کند که بر اساس آن اعضا حق شرکت در جلسات سایر فراکسیون سیاسی را نخواهند داشت.

وی تاکید کرد:‌ اعضای هیأت رئیسه موقت فراکسیون بعد از قطعی کردن اساسنامه نسسبت به عضو گیری و تشکیل جلسه مجمع عمومی اقدام خواهند کرد تا در نهایات انتخابات هیأت رئیسه دائم برگزار شود و اعضای شورای مرکزی انتخاب شوند.

وی هم‌چنین از پیشنهاد این فراکسیون به علی لاریجانی برای تشکیل شورای عالی فراکوسین ها خبر داد و گفت:‌پیشنهاد ما این است که متناسب با تعداد اعضای هر فراکسیون سهم هر فراکسیون در شورای عالی فراکسیون ها مشخص شود و از بین روسای سه فراکسیون سیاسی رئیس شورای عالی فراکسیون ها انتخاب شوند چرا که ما در مواردی نیازمند ایجاد همزبانی بین اعضای فراکسیون هستیم.