پژمان گرامی رییس کمیته اطلاع رسانی حزب ندای ایرانیان خبر از مخالفت شورای مرکزی این حزب با استعفای دکتر خرازی داد.

مخالفت شورای مرکزی ندای ایرانیان با استعفای خرازی ؛ آقا صادق ماندگار شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پژمان گرامی رییس کمیته اطلاع رسانی حزب ندای ایرانیان خبر از مخالفت شورای مرکزی این حزب با استعفای دکتر خرازی داد.

گرامی گفت: پیرو استعفای رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، عصر پنج شنبه جلسه شورای مرکزی برگزار شد و موضوع استعفای ایشان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در جلسه با توجه به اصرار دکتر خرازی بر استعفا، مخالفین و موافقین به صورت تفصیلی دلایل و استدلالهای خود را مطرح کردند، افزود: در این جلسه ضمن انتقاد از بی اخلاقی های انجام شده طی هفته های گذشته این نکته مورد تاکید قرار گرفت که دغدغه های دلسوزان جبهه اصلاحات حائز اهمیت بوده و ندای ایرانیان خود را متعهد به حرکت در چارچوبهای مورد وثوق جبهه اصلاحات می داند.

رییس کمیته اطلاع رسانی این حزب اظهار داشت: در این جلسه پنج ساعته پس از بحث و بررسی صورت گرفته ، اعضای شورای مرکزی با استعفای دکتر خرازی مخالفت کردند.

گرامی در پاسخ به این سوال که شورای مرکزی نسبت به مواضع بحث برانگیز اخیر چه موضعی اتخاذ کرد؟ گفت: در مجموعه حزب ندای ایرانیان افرادی با سلایق و نظرات متفاوت حضور دارند اما طبیعی است که در هر حزبی مجموعه مواضع رسمی از طریق بیانیه ها و اسناد حزبی منتشر شده و افراد منتسب به حزب همچون اعضای دیگر احزاب آزادند که دیدگاهها و نظرات خود را با رسانه ها در میان بگذراند.

درپایان، گرامی خبر از برگزاری نشست رسانه ای در هفته آینده به مناسبت اخذ پروانه این حزب داد.