عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس وزیر پیشنهادی نیرو را گزینه ای بسیار مناسب برای حضور در این وزارتخانه دانست و گفت: اردکانیان پیش از این نیز سالیان متمادی در پست های مرتبط با این بخش حضور داشته و فردی قابل اعتماد در این حوزه است.

اردکانیان فردی قابل اعتماد برای تصدی وزارت نیرو است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

همایون هاشمی با تاکید بر اینکه گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت نیرو دارای سوابق علمی، دانشگاهی و فنی بسیار مناسبی است، عنوان کرد: اردکانیان پیش از این نیز سالیان متمادی در پست های مرتبط با این بخش حضور داشته و فردی قابل اعتماد در این حوزه است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اردکانیان را گزینه ای بسیار مناسب برای حضور در وزارت نیرو دانست و افزود: انتظار می رود وزیر پیشنهادی با برنامه منسجمی که به مجلس ارائه داده و دفاعی خوبی که از برنامه خود خواهد داشت بتواند رای بسیار خوبی از مجلس کسب کند.

وی با اشاره به اینکه کشور امروزه در زمینه مباحث مرتبط با مدیریت منابع آب با مشکلات متعددی روبه رو است، ادامه داد: در کشور ما تاکنون در قبال موضوعات فرهنگی بخش آب فعالیت کمتری صورت گرفته است که گواه این ادعا سرانه، نوع و مدل مصرف این مایه حیاتی در کشور است که چندین برابر سرانه های جهانی است و در دوره جدید این مهم باید دستخوش تغییر قرار بگیرد.

منبع/ ایلنا