پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آی‌فون 10 که جدیدترین پرچمدار شرکت اپل محسوب می‌شود در ماه سپتامبر معرفی شد. برخلاف آی‌فون‌های 8 و 8 پلاس، پیش‌فروش این دستگاه از تاریخ 27 اکتبر آغاز و در 3 نوامبر به برخی از خریداران تحویل داده شد. در زمان معرفی، برخی از فروشندگان در ایران شروع به پیش‌فروش این محصول با قیمت‌ نجومی 11 میلیون تومان کردند که البته بعد از ورود آن به کشور شاهد قیمت‌های بالاتری شامل 23 میلیون و 17 میلیون تومان نیز بودیم.

یکی از مشکلاتی که همواره آی‌فون‌های اپل در ایران با آن مواجه هستند، ورود غیرقانونی آن‌ها به کشور بوده که با توجه به بحث رجیستری، برای کاربران دردسر ایجاد می‌کند. بهترین راه برای جلوگیری از این مشکل، خرید این محصولات با گارانتی معتبر است. خوشبختانه شرکت مدیاپردازش اخیرا آی‌فون 10 را وارد کشور کرده، بنابراین برای خرید آن مشکلی نخواهید داشت.

آی‌فون 10

ورود رسمی این دستگاه توسط مدیاپردازش، علاوه‌بر جلوگیری از مشکل رجیستری، باعث واقعی‌تر شدن قیمت آی‌فون 10 شده است. هم‌اکنون این گوشی هوشمند خاص در نسخه‌های 64 و 256 گیگابایتی در کشورمان عرضه شده که به ترتیب قیمتی برابر با 6.565.000 تومان و 7.575.000 تومان دارند. شما می‌توانید این دستگاه را از فروشگاه‌های آنلاین همانند دیجی‌ کالا خریداری کنید.