همزمان با ایام دهه مبارک فجر و با اعلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مشهد مقدس، از امروز تمام شهرهای کشور به نسل سوم و چهارم تلفن همراه متصل شدند و پوشش نسل سه و چهار در تمام شهرهای کشور سراسری شد.

پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه سراسری شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایسنا، ، امروز و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های مخابراتی ویژه دهه فجر در مشهد مقدس برگزار و اعلام شد که بیش از 1246 شهر کشور نیز از خدمات نسل سه و چهار اینترنت همراه استفاده می‌کنند و تا پایان اسفندماه سال جاری، 1330 منطقه روستایی در خراسان رضوی تحت پوشش سه شبکه تلفن همراه ایرانسل، همراه اول و رایتل قرار می گیرد.

آذری جهرمی، در این مراسم، از برطرف شدن مشکل ارتباطی 1339 روستای خراسان رضوی تا پایان سال خبر داد و گفت: تا ٢٧اردیبهشت ماه سال 97، در استان خراسان رضوی باید توسعه زیرساخت‌ها به خوبی صورت گیرد. به واسطه همین توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی و خدماتی است که امکان اشتغال جدید به وجود می آید.

وی از راه اندازی پارک فناوری تجارت در مشهد تا روز جهانی مخابرات ، 27 اردیبهشت ماه 97، خبرداد و گفت: این پارک برای ارائه تسهیلات به شرکت های نوپا فعالیت کرده و شرکتی که با 500 میلیون تومان سرمایه وارد این پارک شود، با پنج میلیارد تومان از آن خارج می‌شود. این پارک نقش خوبی را در اقتصاد دیجیتال ایفا خواهد کرد.

وی، جایگاه خراسان رضوی را برای دولت ویژه دانست و گفت : « مشهد ویترین جمهوری اسلامی ایران است و باید خدمات ارایه شده نیز در شان و منزلت این شهر باشد .»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اثر سرمایه‌گذاری یکباره و ناهماهنگ را باعث نارضایتی‌های عمومی دانست که باعث شده ویترین ما در جایگاه خود قرار نگیرد.

آذری جهرمی همچنین با تاکید بر دغدغه جدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، در رابطه با سلامت مردم؛ گفت: با همکاری شهرداری مشهد، امکان ساماندهی دکل های مخابراتی در این شهر فراهم است تا ضرری متوجه شهروندان مشهدی نباشد.