پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

همیشه وجود یک بسته بندی مناسب برای محصولات یک دغدغه برای تولید کنندگان کشاورزان باغداران و ... بوه است بنحوی که هر قدر بسته بندی ارائه شده لوکس ترو  کاربردی تر باشد می تواند بازار گسترده و تضمین شده ای داشته باشیم با توجه به این نیاز همیشگی برند لوکس باکس(https://iluxbox.com/) با تولید و عرضه انواع بسته بندی و جعبه های لوکس صادراتی از مواد اولیه مختلف مانند چوب طبیعی، ام دی اف، شیشه، مقوا هارد باکس و...توانسته به نیاز بسیاری از مشتریان خود پاسخ مناسبی بدهد در ادامه به بررسی انواع بسته بندی ها و جعبه های لوکس باکس می پردازیم تا بیشتر با محصولات و توانایی این برند آشنا شوید.

جعبه آجیل و خشکبار چوبی لوکس باکس

 

انواع بسته بندی و جعبه های آجیل و خشکبار لوکس باکس

این نوع از بسته بندی ها بصورت اختصاصی برای مصرف انواع آجیل و خشکبار جهت بسته بندی انواع پسته صادراتی ، زعفران، میوه خشک بادام و سایر موارد بوده که این نوع بسته بندی ها باعث اقبال بیشتر بازار به خشکبار با توجه به اوضاع جهانی بدلیل کرونا شده و همچنین صادرات این محصولات با ارزش افزدوه بیشتری شده است.

جعبه آجیل چوبی لوکس

انواع بسته بندی و جعبه های دمنوش و پذیرایی

استفاده از این مزیت برای سفارشی سازی و برندینگ تولید کنندگان این محصولات سببب شده تا این تولید کنندگان مزیت رقابتی بیشتری نسبت به سایر رقبای خود داشته باشند لذا لوکس باکس با ایجاد این بستر توانسته تا انواع بسته بندی و جعبه های لوکس دمنوش چای کیسه ای و داروهای گیاهی را عرضه نموده و رونقی دوچندان به این محصولات بدهد.

جعبه دمنوش چوبی

امکان حضور در شوروم و دفتر مرکزی کارخانه لوکس باکس

لوکس باکس با ایجاد فضایی مناسب جهت بازید و مقایسه انواع مواد بسته بندی های مختلف و همچنین مشاوره رایگان جهت انتخاب محصول مورد نیاز شما در دفتر مرکزی خود این افتخار را دارد تا پذیرای شما بزرگوارن باشد. جهت اطلاع از آدرس و شماره های تماس می توانید به آدرس اینترنتی فروشگاه لوکس باکس (https://iluxbox.com/) مراجعه نمایید.