آغاز طرح جدید فروش فوری سایپا تحویل 3 ماهه | سود 100 میلیونی خریداران این خودرو در 1 ساعت

کد خبر: 1231003

از امروز (دوشنبه) امکان واریز وجه برای منتخبان طرح جوانی جمعیت متقاضی خودروی ساینا S که اولویت دریافت در تابستان ۱۴۰۲ اخذ کرده و روز شنبه (۱۰ تیر ماه) پیامک دریافت کرده‌اند، فراهم شده است.

آغاز طرح جدید فروش فوری سایپا تحویل 3 ماهه | سود 100 میلیونی خریداران این خودرو در 1 ساعت

برای مادران شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بخش سوم با موعد تحویل ۹۰ روزه که منتخب محصول ساینا S هستند و روز شنبه پیامک از سوی گروه خودروسازی سایپا دریافت کرده‌اند، از امروز (دوشنبه ۱۲ تیرماه) امکان واریز وجه خودرو به مبلغ ۲۴۸ میلیون و ۶۹۴ هزار تومان فراهم شده است.

ساینا

متقاضیان می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com  اقدام کنند. / اقتصادآنلاین

خبر مهم برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: مشکل متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که خودرو خود را اسقاط کرده بودند برطرف شد و در هفته جاری پیامک واریز وجه برای آنان صادر می‌شود.

به گزارش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، «مهران سالاریه» افزود: تعدادی از متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که در قرعه‌کشی خودروسازان انتخاب شده و خودرو خود را اسقاط کرده بودند، به دلیل نقص سیستم ارتباطی شرکت‌های خودروساز با ستاد، با مشکل مواجه شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام شده و به‌منظور حل مشکل این دسته از متقاضیان، نامه و اطلاعات آنان به صورت غیرسیستمی برای خودروسازان ارسال شد.

این مسوول با اشاره به اینکه عمده این مشکل مربوط به متقاضیان خودروهای ایران خودرو بوده است، تصریح‌کرد: بر اساس پیگیری ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده از شرکت‌های خودروساز و قول مساعد آنها، پیامک واریز وجه این دسته از متقاضیان در هفته جاری ارسال خواهد شد.

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده خاطرنشان‌کرد: اطلاعات سایر متقاضیان بر اساس رویه جاری به صورت سیستمی و برخط برای خودروسازان ارسال می‌شود.

منبع: برنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها