معرفی کامل رئالیتی شو پدرخوانده سعید ابوطالب (نسخه جدید مافیا)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

در این مقاله قصد داریم سریال پدر خوانده به کارگردانی سعید ابوطالب که یک مسابقه رئالیتی شو ایرانی می باشد را بطور کامل معرفی کنیم و نحوه بازی پدرخوانده را بصورت مرحله ای به شما توضیح دهیم تا سریال را بهتر متوجه شوید و از دیدن آن لذت ببرید در آخر این مقاله نیز منبع دانلود این مجموعه را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد پس تا آخر با ما همراه باشید.

معرفی کامل رئالیتی شو پدرخوانده از عوامل تا بازیگران

رئالیتی شو پدرخوانده محصول سال 1401 کشور ایران می باشد که توسط سعید ابوطالب تهیه کنندگی و کارگردانی شده است. این مجموعه در سری های قبل با نام شب های مافیا شناخته می شد و توانست در چند فصل با کمک تبلیغات فراوان و کیفیت ساخت خود به محبوبیت خوبی دست پیدا کند تا حدی که اکنون این سریال با نام جدید مجددا وارد بازار شبکه نمایش خانگی شده است. این برنامه رئالیتی شو اولین مجموعه ای می باشد که توانسته است به حد از محبوبیت در شبکه مایش خانگی دست پیدا کند.

نکته قابل توجه این مسابقه مافیا این بود که آنچنان هم بی حاشیه نبود چرا که در قسمت های آخر برخی بازیکنان حاضر در فینال مسابقه شب های مافیا اعلام داشتند که تلقب به صورت گسترده در این برنامه وجود داشته است و هیچ یک از عوامل شب های مافیا نسبت به این حواشی و نقد های بازیکنان به وجود تلقب واکنشی نشان نداده و تنها به یک قول بسنده کرده که در فصل بعدی تمهیدات بیشتری اعمال خواهد شد تا از تقلب برخی بازیکنان جلوگیری شود.

 

شخصیت ها و نقش های بازی پدرخوانده چه کسانی هستند؟

این بازی را میتوان به سه دسته تقسیم کرد.گروه اول مافیا هستند که در نقش های پدرخوانده، ماتادور، ساول گودمن به ایفای نقش خود میپردازند. گروه دوم را شهروندان بازی میکنند که با نقش های کنستانتین، لئون حرفه‌ای، همشهری کین،دکتر واتسون شناخته می شوند و در آخر نقش مستقل بازی نوستراداموس با زی میکند.

مسابقه پدرخوانده

 

آموزش دقیق و کامل نحوه بازی پدرخوانده :

از آغاز هر روز گرداننده به اختیار خود به بازیکنان نوبت میدهد تا حداکثر یک دقیقه به گفتگو بپردازند. هرکس میتواند نیمی از زمان خود را در قالب چالش به یکی دیگر از بازیکنان اختصاص دهد تا به جای اون صحبت کند. هرکس تنها یکبار میتواند چالش بگیرد روزها همه نقش شهروند را بازی میکنند و در فرایند اتهام زنی دفاع و رای گیری تلاش میکنند اعضای تیم مافیا را کشف و با اکثریت آرا از شهر خارج کنند. در زمان گفتگو بازیکنان دیگر در سکوت کامل میتوانند با علامت دست تائید یا عدم تائید خود را نشان دهند.

در گفتگو هرکس میتواند دیگران را به مافیا بودن متهم کند یا به شهروند بودن اتهام را از آنان سلب کند اما هیچ کس حق ندارد به نقش و تواناییهای شب خود به. مستقیم اشاره کند و یا درباره نقش خود بلوف بزند اطلاق به نقشها و اتفاقات شب ممنوع است و تنها اشاره به هر روز پس از گفتگو با رای گیری مرحله اول بازیکنانی که بیشترین رای اتهام نصف) – گرد به سمت پایین را دریافت کرده اند به دفاع میروند و از خود در برابر اتهامات دفاع میکنند.

با رای گیری مرحله دوم که در روز و در برابر انظار همه بازیکنان اجرا میگردد با اکثریت نسبی فردی که بیشترین رای را آورده از شهر اخراج میشود. اگر تنها یک نفر به دفاع ،برسد با اکثریت نسبی آرا خارج خواهد شد. اما اگر دو نفر و بیشتر به دفاع بیایند تعداد بیشتری رای بیاورد از بازی خارج میشود مگر همه آنان صفر رای بیاورند؛ در بازی خواهند نشست.

اگر تعداد رای دور دوم دو نفر یکسان و بیشتر از صفر باشد. قرعه مرگ بازیکن اخراجی را تعیین میکند تعداد رای دادن به افراد حتی در دور دوم آزاد است. افرادی که در دفاع هستند نیز میتوانند رای بدهند زمان دفاع محدودیتی ندارد. در این بازی بازیکنان اخراجی همچنان در جریان بازی بوده و از بازی خارج نمیشوند توانایی هایشان را با خود بهمراه دارند و ممکن است توسط کنستانتین به جریان بازی بازگردند مگر بازیکنانی که نقششان افشا شده باشد! در پایان رای گیری هر روز بازیکن اخراجی از بین پنج کارت حرکت اخر یک کارت را به طور تصادفی انتخاب میکند. بازیکنی که رای خروج آورده است امکان صحبت ( وصیت ) ندارد و تنها باید به کارت حرکت اخر خود اکتفا کند کارتهای حرکت آخر باید اجرا شوند.

( اکت اجباریست ) در ابتدای هر روز گرداننده برای استعلام نقش های خارج از بازی رای گیری میکند این رای گیری برای استعلام فقط 2 بار در کل بازی ممکن است با نظر اکثریت بازیکنان گرداننده فقط ساید بازیکنان اخراجی را اعلام میکند – استعلام نوستراداموس مستقل خواهد بود. دوئل در این بازی دوئل توسط ۲ نفر در دفاع اجرا میشود. به این صورت که اگر دو نفر یا بیشتر به رای گیری دور دوم راه پیدا کرده باشند میتوانند به جای دفاع از خود به مدت سه دقیقه به صورت پرسش و پاسخهای ۳۰ ثانیه ای یکدیگر را به چالش بکشند به امید انکه شهروندان از میان آنان مافیا را پیدا کند.

سرشماری تعداد بازیکنان باقیمانده در بازی در ابتدای روز انجام میشود. یعنی اگر در پایان رای گیری و خروج بازیکنی تعداد شهروندان و مافیاها برابر شود بازی ادامه پیدا کرده و شب را میگذرانند زیرا اتفاقات شب بسیار تاثیر گذار خواهد بود. صبح گرداننده در صورت برد مافیاها و یا شهروندان بازی را پایان میدهد. شرط برد تیم مافیا برابر بودن آنان با مابقی بازیکنان است یعنی مافیاها در بازی باید دقیقا نیمی از بازیکنان داخل بازی را تشکیل دهند. تاریخ پخش برنامه پدرخوانده این رئالیتی شو قرار است که از تاریخ 28 آذر 1401 در شبکه نمایش خانگی منتشر شود و هر هفته روز های دوشنبه قسمت جدید آن در سایت جهت دانلود در دسترس خواهد بود.

سریال پدرخوانده

معرفی کامل عوامل سریال پدرخوانده:

  1.  کارگردان: سعید ابوطالب
  2. انتخاب هنرپیشگان: عرفان حسینی
  3. سرپرست گروه طراحی بازی: مرتضی ابوطالب
  4. برنامه ریز: رویا عطارزاده
  5. طراح دکور و حنه: یاسر سنایی
  6. مدیر تصویربرداری: شهرام رحیمی مدیر
  7. صدابرداری: میثم حسنلو
  8. طراح لباس: سروناز امیدی
  9. تدوین: سیامک مهماندوست
  10. مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان

 

در بازی پدرخوانده چه بازیگرانی حضور دارند؟ (کامل)

ترلان پروانه، پژمان بازغی، حدیث میرامینی، محمد نادری، شیدا یوسفی، میثم درویشان پور، معین زندی، مجید واشقانی، حسین سلیمانی، سیروس همتی، السا فیروزآذر، کیمیا باباییان، باربد بابایی، ایمان صفا، مریم مومن، امیرعلی نبویان ، مجتبی پوربخش، سپند امیرسلیمانی، علی صالحی، امیرحسین مدرس، ارسلان قاسمی، بهاره افشاری، بامیر کربلایی

 

سریال ایرانی پدرخوانده چند قسمت دارد؟

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دانلود رئالیتی شو پدرخوانده می توانید به سایت هکس دانلود مراجعه نمایید.