شرایط اجاره ویلا رامسر در هر اقامتگاه با توجه به سلیقه و مقررات صاحب آن فرق می‌کند. برای برخی از صاحبان ویلاهای رامسر، چیزهایی اهمیت دارد که برای بعضی صاحبخانه‌ها اصلا مهم نیست و اموری پیش پا افتاده است و برخی از آنها سختگیری‌هایی می‌کنند که از دید مسافران شرایط و قوانینی عجیب به نظر می‌آید. بهترین روش برای اجاره ویلا این است که همه شرایط آن را پیش از اجاره بدانید. اگر از الان و قبل از اجاره بدانید شرایط عجیب ویلا چیست، هنگامی که آن را اجاره کردید، دیگر دچار مشکل نخواهید شد زیرا بعضی از شرایط اجاره ویلا که برای برخی عجیب است، برای دیگران عادی و معقول به نظر می‎رسد. در هر حال، زمانی که قصد اجاره ویلا را دارید باید این شرایط را بدانید تا در مورد اجاره کردن یا نکردن آن تصمیم بگیرید. پس هنگام اجاره ویلاهای رامسر با شرایط عجیب! از الان بدانید تا درست تصمیم بگیرید.

اجاره ویلاهای رامسر با شرایط عجیب! از الان بدانید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

ویلاهای رامسر با شرایط عجیب! اجازه مهمانی گرفتن ندارید

برپایی جشن و مهمانی، یکی از تفریحات مسافران در سفر به شمال و رامسر است. برخی از مسافران هنگامی که به ویلای شمال می‌روند، دوست دارند یک دورهمی یا مهمانی را در ویلا برگزار کنند و شادی خود را با دوستان خود تقسیم نمایند. اما برخی از صاحبان ویلا اجازه چنین کاری را به میهمانان خود نمی‌دهند و برگزاری جشن و مهمانی در ویلا را ممنوع می‌کنند. 

هر آنچه که باید درباره سفر به رامسر و اقامتگاه های این شهر بدانید

شما باید پیش از اجاره ویلا این موضوع را بدانید و اگر قصد مهمانی گرفتن در ویلا را دارید، از اجاره چنین ویلایی صرفنظر کنید. برای این که بدانید کدام ویلاها اجازه مهمانی گرفتن را به مسافران نمی‌دهند، می‌توانید هنگام اجاره آنلاین ویلا از سایت‌هایی مانند هومسا یا جاباما، در قسمت فیلترها و در بخش مقررات اقامتگاه، روی مربع امکان برگزاری مراسم و مهمانی کلیک کنید تا پس از تیک خوردن، تنها ویلاهایی به شما نشان داده شود که چنین اجازه‌ای را به شما می‌دهند. در این صورت از اجاره ویلاهایی که چنین شرایط عجیبی را دارند، صرفنظر می‌کنید.   

ممنوعیت حیوان خانگی در ویلاهای رامسر

این روزها بسیاری از خانواده‌های ایرانی از وجود یک حیوان خانگی در زندگی‌شان استقبال می‌کنند و طوری  با این موجودات کوچک و دوست داشتنی زندگی می‌کنند که گویی جزو اعضای خانواده‌شان هستند. برای همین زمانی که قصد اجاره ویلا در رامسر را دارند، باید از اجاره ویلاهای رامسر با شرایط عجیب که ورود حیوان خانگی را منع کرده‌اند، پرهیز نمایند. 

خوشبختانه روش مناسبی برای جستجوی ویلاهایی که اجازه ورود حیوان خانگی را به ویلا می‎دهند، وجود دارد. برای این کار کافی است در هنگام جستجوی آنلاین ویلا از سایت‌های املاک باشی یا جاباما، از فیلترهای مناسبی که در سایت‌های مختلف به شکل‌های متنوع وجود دارد، استفاده کنید. به عنوان مثال در سایت جاباما در بخش مقررات اقامتگاه در باکس فیلترها، گزینه امکان ورود حیوان خانگی را انتخاب کنید تا از ابتدا ویلاهایی با شرایط عجیب ممنوعیت ورود این موجودات کوچک را به شما نشان ندهد و شما بتوانید به راحتی ویلایی اجاره کنید که بتوانید حیوان خانگی خود را به درون آن ببرید. 

2

برای نفرات اضافه پول بپردازید!

شاید زمانی که قصد اجاره ویلا را دارید، به نظرتان بیاید که هر تعداد که بخواهید می‌توانید وارد ویلا شوید و از امکانات آن استفاده کنید. اما قطعا چنین تصوری اشتباه است و تعداد افراد پذیرش شده در ویلاها مشخص است. از این عجیب‌تر آن که شما باید برای تعداد نفراتی که بیش از ظرفیت اصلی ویلا میهمان آن هستند، پول نیز بپردازید.

شاید بپرسید با توجه به این قانون چگونه از ظرفیت ویلا اطلاع پیدا کنیم؟ ظرفیت ویلا در حقیقت تعداد تختخواب‌های ویلا برای افراد است و ظرفیت اضافه‌تر، تعداد سرویس خواب‌های سنتی است که معمولا در بسیاری از ویلاها برای نفرات اضافه وجود دارد که البته هزینه جداگانه‌ای برای آنها دریافت می‌شود. اما خوشبختانه این ظرفیت‌ها در صفحه پروفایل هر ویلا در سایت‌های جاباما یا میهمان شو مشخص شده است و شما به راحتی می‌توانید از این شرایط عبور کرده و بدون مشکل ویلا اجاره کنید. 

ویلاهای رامسر با شرایط عجیب! هزینه جکوزی جدا دریافت می‌شود

 ویلاهای لاکچری رامسر دارای سونا، استخر و جکوزی هستند و قیمت این امکانات با اجاره ویلا محاسبه می‎شود. اما برخی از ویلاها برای این امکانات به ویژه جکوزی هزینه جداگانه دریافت می‌کنند. شما باید این شرایط عجیب را بدانید که هنگام اجاره ویلای رامسر و تسویه حساب، ناگزیر به پرداخت هزینه اضافه نشوید و احساس نکنید که متضرر شده‌اید. 

بهترین کار برای این که دچار چنین مشکلی نشوید، این است که هنگام اجاره ویلا تمام شرایط و مقررات آن را در صفحه پروفایل هر ویلا در سایت‌هایی مانند ویلاجار یا جاباما مطالعه نمایید و سپس برای اجاره آن اقدام کنید. در این صورت اگر ویلایی دارای شرایط عجیبی باشد و قوانین و مقررات آن برای دریافت هزینه‎های اضافی متفاوت باشد، هنگام اجاره از آن اطلاع خواهید داشت و احساس مغبون شدن نمی‎کنید.        

3

ویلاهای رامسر با شرایط عجیب! از سوپر مارکت دور است

بعضی از ویلاهای جنگلی رامسر شرایط عجیبی دارند. این ویلاها در فاصله زیاد از شهر و مراکز خرید و حتی مراکز تجمع قرار دارند و به همین دلیل از سوپر مارکت‌ها و مراکز خریدهای روزمره دور هستند. هنگامی که می‎خواهید ویلایی جنگلی را اجاره کنید، این شرایط را در نظر بگیرید و ببینید که آیا مراکز خرید و رفاهی در نزدیکی ویلای مورد نظرتان وجود دارد یا خیر؟

اجاره ویلا از طریق سایت‌های مختلف به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به خوبی این شرایط را بررسی نمایید. در سایت‌هایی مانند جاباما یا شب، شما می‌توانید پیش از اجاره ویلا نقشه تقریبی آن را ببینید و علاوه بر این نظرات و کامنت‌های مسافران پیشین در مورد ویلای رامسر را مطالعه نمایید. این موضوع به شما فرصت می‌دهد تا تمام شرایط عجیب ویلا نظیر دور بودن از سوپر مارکت را پیش از اجاره بدانید و در صورت اجاره چنین ویلایی، خریدهای خود را قبل از رفتن به آن انجام بدهید و با خود ببرید.     

ویلاهای رامسر با شرایط عجیب! مراقب پله‌ها باشید

برخی از ویلاها و کلبه‌ها دارای شرایط خاصی در معماری‌شان هستند که باید قبل از اجاره ویلا از آنها اطلاع داشت. به عنوان مثال در میان کلبه‌های جنگلی رامسر مواردی وجود دارند که با پله‌های تیزشان، احتمال لیز خوردن و افتادن بر زمین را دارند و این موضوع ممکن است برای برخی از مسافران مسئله ساز باشد و بهتر است که از اجاره چنین کلبه‌هایی پرهیز کنند. 

بهترین راه برای کسب اطلاع از اینکه ویلا یا کلبه مورد نظر شما دارای چه شرایط و امکاناتی است و آیا برای شما مناسب است، این است که پیش از اجاره آنلاین از طریق سایت‌های ویلایار یا جاباما، تمامی موارد و شرایط عجیب آن را مطالعه کرده و با خواندن نظرات مسافران، در مورد چگونگی ویلا اطلاعات بهتری به دست آورید.