پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

در هنگام بروز مشکلات حقوقی اولین چیزی که به ذهن متبادر می شود پیدا کردن وکیلی متبحر و با تجربه است.در واقع انتخاب درست وکیل می تواند سرنوشت دعوا را تعیین کند. در این مقاله قصد داریم تا معیاری درست برای انتخاب وکیل ارائه نماییم و بهترین وکیل تهران را به شما معرفی کنیم.

 

 هنگام مواجه شدن با یک مشکل حقوقی اگر از همان ابتدا وکیل داشته باشیم رسیدگی به موضوع با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت همچنین امکان تضییع حقوقمان به حداقل می رسد. قطعا داشتن وکیلی با مهارت و تخصص کافی می‌تواند ما را در رسیدن به نتیجه مطلوب یاری نماید. در صورتی که ساکن تهران هستید برای مشاوره و اخذ وکیل تهران می توانید با وکیل سایت تماس بگیرید و از با کیفیت ترین خدمات حقوقی به صورت حضوری و انلاین بهره مند شوید.

بهترین وکیل تهران کیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بهترین وکیل تهران در واقع شخصی است که حوزه فعالیت وکالتی خود را بر تهران متمرکز نموده باشد. وکالت در تهران کاملا با شهرستان های دیگر متفاوت است و ضروریات خاص خود را دارد. وکیل تهران باید:

۱) کاملا بروز باشد و از آخرین آراء و نظریات حقوقی مطلع بوده و به هیچ عنوان با تکیه بر آموخته های گذشته قدم به دادگاه نگذارد.

۲) آگاهی به رویه محاکم تهران که بعضا کاملا متفاوت با دیگر شهرها است از ویژگی هایی است که اگر وکیل تهران نداشته باشد احتمال پیروزی در دعوا را به حداقل می رساند.

۳) پیگیری مداوم پرونده های مطروحه در شعب تا حصول نتیجه و محدود نکردن پیگیری به جلسه رسیدگی نیز از حمله ویژگی هایی است که برای یک وکیل موفق ضروری به نظر می رسد.

 

۴) اما شاید مهم ترین خصیصه وکیل پایه یک دادگستری تهران این است که در زمینه ای که پرونده ای که قبول کرده، تخصص و مهارت کافی داشته باشد تا بتواند رای دادگاه را به نفع موکل خود تغییر دهد. وکیلی که به صورت تخصصی فعالیت دارد همانند یک پزشک متخصص است و شانس موفقیت در دعوا را بالا می برد و گاها وکیل چنان تبحری دارد که از پیش نحوه جریان رسیدگی و نتیجه کار را پیش  بینی می کند.

 

۵) بهترین وکیل تهران شخصی است که حتما در جلسه مشاوره پیش از قبول وکالت بررسی لازم در خصوص پرونده را انجام دهد و در صورتی که موکل شانس کمی دارد حتما به وی اعلام کند و در صورت رضایت موکل پرونده را قبول کند. همچنین در صورتی در ابتدا یا در هنگام دادرسی مصلحت موکل را در صلح و سازش بداند حتما این موضوع را به وی اطلاع دهد و همواره مصالح موکل را بر نفع شخصی ترجیح دهد.

در این مطلب به بیان ویژگی های بهترین وکیل تهران پرداختیم. وکیل سایت با داشتن تیمی کاملا تخصصی آماده ارائه مشاوره حقوقی تخصصی و قبول دعاوی شما در شهر تهران می باشد.جهت مشاوره انلاین, تلفنی یا حضوری با بهترین وکیل تهران می توایند با وکیل سایت تماس بگیرید.