عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دیدار روحانیون و طلاب با رهبر انقلاب موجب می‌شود آن‌ها خط و مشی خود را از ایشان بگیرند و رهبری هم هدایت و راهنمایی‌های لازم و مسائل روز روحانیت را عنوان کنند.

روحانیون و طلاب از رهبر انقلاب الهام می‌گیرند/ گفتمان انقلاب باید حفظ شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
 
 
 
حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفت‌وگو با خبر۲۴ گفت: دیدار روحانیون و طلاب با رهبر انقلاب موجب می‌شود آن‌ها خط و مشی خود را از ایشان بگیرند و رهبری هم هدایت و راهنمایی‌های لازم و مسائل روز روحانیت را عنوان کنند. در چنین دیدارهایی روحانیون برای برخوردهای مختلفی که در جامعه صورت می‌گیرد از ایشان الهام می‌گیرند.

وی افزود: وظیفه‌ روحانیت حفظ روحیه‌ انقلابی، ایثار، فداکاری، ازخودگذشتگی، مقاومت و ایجاد مقاومت سرسختانه در مقابل دشمنان ملت ایران است. همه باید انقلابی بمانند و انقلابی باشند. به این معنا که باید همان روحیه‌ی ایثار، فداکاری، گذشت از جان، گذشت از مال، مقاومت در مقابل دشمن، دشمن‌ستیزی که همین‌ها باعث استقرار این نظام شد، باقی بماند.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: گفتمان انقلاب یک اصل است و باید حفظ شود؛ چرا که منشاء انقلاب، همان احساس خطر برای اسلامی که آن زمان امام بیان کردند. آن خطر امروز هست و ما باید با همان روحیه انقلابی و ایثار و فداکاری و اتحاد مقابل دشمنان بایستیم و از این نظام حمایت کنیم.

وی در همین راستا وظیفه‌ روحانیت در رابطه با نظام جمهوری اسلامی را که به عنوان یکی از قدرت‌های جهان اسلام حضور مؤثری دارد، حمایت از این نظام دانست که در حقیقت حمایت از اصل نظام است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان اظهار داشت: روحانیت باید جایگاه خودش را حفظ کند و حفظ جایگاه روحانیت به این است که سعی کند رفتار و گفتارش اسلامی باشد.