این روزها بحث بازاریابی و فروش محصولات در حوزه اینترنتی و آنلاین حسابی داغ شده و تغییرات زیادی هم از سال های گذشته تاکنون کرده است. به خصوص بازاریابی و فروش محصولات در اینستاگرام که همه گیر شده و افراد زیادی برای کسب درآمد به آن روی آورده اند. سایر شبکه های اجتماعی مثل یوتیوب، فیسبوک، توییتر و غیره محبوب هستند اما هیچ کدام به اندازه اینستاگرام نتوانسته به کسب در آمد با فروش محصولات به افراد کمک کند. در این مطلب قصد داریم بهترین محصول برای فروش در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم تا شما هم بتوانید با اندک سرمایه ای همین حالا شروع به کار کنید. با ما همراه باشید.

بهترین محصول برای فروش در اینستاگرام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

پوشاک

سال ها است که پوشاک به عنوان یکی از بهترین و پربارخوردترین محصولاتی در اینستاگرام به فروش می رسد. حتی برندهای معروفی همچون زارا، نایک، شنل، آدیداس و غیره به توانایی بالقوه این شبکه اجتماعی برای فروش لباس پی برده اند و صفحات خود را در آن فعال کرده اند. البته لازم نیست برای فروش پوشاک حتما برند معروفی باشید. شما بدون هیچ فروشگاه فیزیکی و با سرمایه ای کم می تواند به خرید پوشاک عمده بپردازید و به صورت آنلاین آن ها را در اینستاگرام به فروش برسانید. برای این کار کافی است اصول و روش فروش آنلاین را یاد بگیرید که برای این کار می توانید از مشاور اینستاگرام کمک بگیرید.

جواهرات

جواهرات و اکسسوری یکی دیگر از محصولات پر فروش در اینستاگرام هستند. برای فروش چنین محصولاتی باید حتما در عکسبرداری و فیلمبرداری مهارت داشته باشید تا بتوانید جواهرات را آن طور که باید به مخاطبان خود نشان دهید و جذب مشتری کنید. حالا صرف نظر از فروش جواهرات، اگر دارای فروشگاه فیزیکی باشید، می توانید به واسطه اینستاگرام به معرفی و تبلیغ محصولات خود پبردازید. به غیر از جواهرات می توانید به فکر ساخت انواع دست سازهای نقره، مس و سنگ های قیمتی هم باشید.

دکوراسیون منزل

در سال های قبل فقط یک گروه خاصی از مردم بودند که به دکوراسیون منزل خود اهمیت می دادند اما امروزه با پیشرفت در فضای مجازی و به وجود آمدن دکوراسیون های شیک و دیزاین های خاص، استفاده از لوازم لوکس و طراحی دکوراسیون در میان مردم بسیار باب شده است. افرادی که در این حوزه فعالیت دارند می توانند برای خود در اینستاگرام پیج بسازند و محصولات دکوری خود را از این طریق هم تبلیغ کنند و هم به فروش برسانند.

عینک آفتابی و ساعت و اکسسوری

عینک آفتابی و اکسسوری و ساعت امروزه در بین همه افراد به خصوص جوانان و نوجوانان بسیار رواج پیدا کرده و استقبال زیادی از آن ها می شود. خیلی از این افراد در همین شبکه اجتماعی اینستاگرام از استفاده از این محصولات ایده می گیرند و به خرید آن می پردازند. این افراد در پیج های مختلف در مورد نحوه لباس پوشیدن و استایل و چگونه ست کردن لباس و اکسسوری ایده و الهام می گیرند. اینستاگرام می تواند یک رسانه عالی برای فروش لوازم جانبی مختلف به ویژه در زمینه مد و لباس باشد. حتی اگه محصولاتی که می خواهید به فروش برسانید از برندهای معتبر جهانی هم نباشند، باز هم در این کار موفق خواهید بود. چرا که بسیاری از افراد فقط ظاهر و قیمت مناسب این محصولات برایشان مهم است.

محصولات زیبایی و سلامت

یکی دیگر از چیزهایی که امروزه به خاطر وجود ایسنتاگرام در بین مردم باب شده، رسیدگی به پوست و داشتن یک روتین مراقبتی است که در سال های گذشته اصلا کسی به آن توجه نمی کرد. به همین دلیل محصولات زیبایی و سلامتی پوست تبدیل شده به پر فروش ترین محصولات در اینستاگرام. امروزه افراد، هم مشتاق هستند پیج هایی که نکات مربوط به زیبایی و سلامت پوستی را به کاربران ارائه می دهند را دنبال کنند و هم پیج هایی که به فروش این محصولات می پردازند. محصولات مراقبت از مو، محصولات مراقبت از پوست، انواع کرم و عطر و بادی اسپلش و غیره از نمونه محصولات پرفروش هستند.

کیف و کفش

در کمد هر خانمی حداقل چندین کیف و کفش قرار دارد، به همین دلیل در جهان عنوان پرفروش ترین محصولات بعد از پوشاک را به کیف و کفش اختصاص داده اند. اگر می خواهید یک درآمد عالی در اینستاگرام داشته باشید می توانید سراغ فروش کیف و کفش بروید و وارد بازار داغ و پررقابت این محصول شوید. از مزایای فروش این محصولات این است که اگر سرمایه برای خرید چندین مدل کیف و کفش را هم نداشته باشید می توانید از سیستم های همکاری در فروش که بسیاری از شرکت ها برگزار شده است، استفاده کنید.

لوازم آرایشی

اگر نگاهی به اینفلوئنسرهای ایرانی و خارجی بیاندازید متوجه می شوید که همه آن ها در زمینه آرایش و زیبایی و سبک زندگی فعالیت می کنند. یکی از دلایل محبوبیت لوازم آرایشی در سال های اخیر هم همین موضوع بوده است. در واقع این اینستاگرام بوده که آموزش میکاپ و طرز استفاده درست از لوازم آرایشی را به کاربران یاد داده و حالا همه می توانند خودشان را به بهترین نحو میکاپ کنند. به همین دلیل فروش این محصولات بسیار بیشتر از گذشته شده و افراد زیادی به فروش لوازم آرایشی در اینستاگرام مشغول هستند که درآمد بالایی هم دارند.

لوازم جانبی موبایل

همان طور که می دانید امروزه استفاده از موبایل و تبلت بسیار در بین مردم و تمامی اقشار جامعه رواج پیدا کرده است. لوازم جانبی موبایل مربوط به شارژر، هدست، قاب، گلس و غیره است که در کنار انواع موبایل، فروش بالایی دارد. به خصوص جوانان که هر روز دنبال قاب های جدید برای گوشی خود هستند و از هدست های بلوتوثی بیشتر استفاده می کنند. پیج هایی که در این زمینه فعالیت دارند معمولا تصاویر بسیار با کیفیتی از محصولات خود می گیرند و مشخصات آن را به صورت کامل در پیج خود ارائه می دهد. حتی در مورد رنگبندی هم توضیح می دهند تا مشتریان بتوانند راحت تر خرید خود را انجام دهند.  

خدمات مشاوره اینستاگرام مهر دی ام 

مواردی که در بالا ذکر کردیم از مهم ترین کسب و کارهایی هستند که می توانید در اینستاگرام راه اندازی کنید . برای نتیجه گیری بهتر ، بهره گیری از تجربیات یک تیم مشاوره اینستاگرام مارکتینگ میتونه باعث رشد سریع کسب و کار شما بشود . مجموعه ها و شرکت هایی مانند تیم مشاوره اینستاگرام مهر دی ام https://mehrdm.ir ، الهام کشاورز ، سئو سل و .. وجود دارند که می توانید با کمک و مشاوره این مجموعه ها ، هم پیج قوی در زمینه کاری خود راه اندازی کنید و هم اینکه بهترین نتیجه را در کسب و کار خود بدست آورید .