نویسنده سرشناس آمریکایی با تاکید بر اینکه ترامپ درحال حاضر نیز تحریم های جدیدی علیه سپاه پاسداران تحمیل کرده است، درخصوص حمایت کنگره از ترامپ ابراز تردید کرد.

کنگره امریکا در خصوص تقابل با ایران هوشیارتر شده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به نقل از راشا تودی، «نیکلاس دیویس» از مقام های ارشد سابق وزارت دفاع آمریکا در گفتگو با خبرگزاری راشا تودی درخصوص احتمال تحمیل تحریم های بیشتر علیه ایران و سپاه پاسداران گفت که ترامپ درحال حاضر هم محدودیت هایی علیه سپاه در نظر گرفته است.

نویسنده کتاب «تجاوز آمریکا به عراق» دراینباره گفت: من فکر می کنم به نظر می رسد ترامپ همین حالا هم تحریم های جدید علیه سپاه پاسداران ایران تحمیل کرده است.

وی همچنین با اشاره به تروریستی خوانده شدن سپاه پاسداران از سوی دولت آمریکا تاکید کرد که تحمیل چنین تحریم هایی برجام را نقض خواهد کرد.

«دیویس» در ادامه سخنان خود در خصوص پاسخ احتمالی کنگره به این تحریم ها گفت: مسلما این موضوع یک مساله بزرگ برای کنگره است. درگذشته، کنگره همواره انواع تحریم ها علیه ایران را تایید کرده و ایران را به تحمیل تحریم های بیشتر علیه این کشور تهدید کرده است.

این نویسنده بنام آمریکایی در عین حال تاکید کرد: از زمان به امضا رسیدن برجام به نظر می رسد کنگره کمی در قبال خطراتی که می تواند ناشی از تقابل دوجانبه با ایران و بازگشت از مسیر (برجام) باشد، هوشیارتر شده است.