سخنگوی دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با حمایت از یاوه گویی های دونالد ترامپ علیه ایران، استراتژی جدید دولت آمریکا علیه ایران را منجر به ایجاد تغییری جدی در رفتار تهران دانست.

استراتژی جدید ترامپ علیه ایران تغییری جدی ایجاد خواهد کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از رویترز، سخنگوی دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی امروز طی سخنانی اعلام کرد که در مصاحبه اخیر وزیر اطلاعات اسرائیل در خصوص اتهامات وارده از سوی ترامپ علیه ایران «سوء تفاهم» رخ داده است.

بر اساس این گزارش، «اسرائیل کاتز» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در مصاحبه روز جمعه خود در پاسخ به این سوال خبرنگار شبکه 2 رژیم صهیونیستی که آیا به نظر وی، سخنان ترامپ علیه ایران منجر به ایجاد جنگ با این کشور خواهد شد، پاسخ داد: «بله، قطعا. من فکر می کنم این سخنان بسیار مهم بودند».

اکنون یک روز پس از این اظهارات کاتز، سخنگوی وی معتقد است کاتز منظور خود را به اشتباه بیان کرده و هدف وی استقبال از سخنان ترامپ علیه ایران بوده است!

سخنگوی کاتز همچنین با استقبال مجدد از سخنان ترامپ علیه ایران گفت: سخنان و استراتژی جدید (ترامپ) می تواند یک تغییر واقعی را به ارمغان بیاورد.

وی همچنین در ادامه ادعاهای خود علیه کشورمان مدعی شد: (استراتژی دولت) آمریکا می تواند به شکلی فعالانه با تهدیدهای ناشی از ایران از جمله تهدید هسته ای و موشک های بالستیک (ایران)، حمایت از سازمان های تروریستی و فعالیتهای مخرب در منطقه و نقض حقوق بشر مقابله کند.