روزنامه واشنگتن پست گزارش داد، وکلای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا آماده می شوند تا به اعتبار «مایکل فلین» مشاور سابق امنیت ملی این کشور حمله کنند.

واشنگتن پست: وکلای ترامپ به دنبال زیر سئوال بردن اعتبار فلین هستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارشبه گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایرنا به نقل از تارنمای هیل، این گزارش حاکی است که این حمله زمانی صورت می گیرد که فلین مدعی شود ترامپ در جریان همکاری با «رابرت مولر» مسئول ویژه تحقیقات مداخله روسیه در انتخابات آمریکا، خلافی مرتکب شده است.
سه منبع آگاه به واشنگتن پست اعلام کردند که وکلای ترامپ در اندیشه آن هستند که اگر فلین ادعایی علیه ترامپ یا هر یک از مقام های کاخ سفید داشته باشد، وی را به دروغگویی متهم کنند.
یکی از افرادی که با تیم حقوقی ترامپ همکاری می کند، اظهار داشت: خودش (فلین) این حرف را زده که دروغگو است.
واشنگتن پست همچنین گزارش داد که تیم حقوقی ترامپ گفته که فلین نمی تواند شواهدی در مورد اقدامات مجرمانه ترامپ یا اعضای ستاد انتخاباتی اش به تیم مولر ارائه دهد زیرا اسنادی که به مسئول ویژه تحقیقات داده شده است شواهدی دال بر همدستی مجرمانه [با روسیه] ندارد.
فلین چند هفته پیش به بازرسان فدرال گفت که در مورد تماس هایش با مقام های روسیه دروغ گفته است.
وی موافقت کرده تا با تحقیقات مولر در مورد تبانی میان روسیه و ستاد انتخاباتی ترامپ در سال 2016 به طور کامل همکاری کند.
فلین اولین مقام دولت ترامپ است که در این پرونده متهم شده است. برادر فلین روز سه شنبه در توئیتی درخواست کرد تا ترامپ وی را عفو کند. این توئیت بعدا حذف شد.
ترامپ پیشتر احتمال عفو فلین را رد نکرده بود. فلین، مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا را در مورد تماس هایش با «آندری کیسلیاک» سفیر وقت روسیه در آمریکا، گمراه کرده بود. ترامپ در ماه فوریه فلین را اخراج کرد. اما وی گفته بود که فلین «مرد بسیار خوبی است.»