نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی حاکی از ذوق زدگی او از اعلام راهبرد به اصطلاح جدید ضد ایرانی آمریکا، از دیگر کشورها خواست که از واشنگتن تبعیت کنند.

ذوق زدگی نتانیاهو از گزافه گویی پمپئو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از   ایرنا، بنیامین نتانیاهو که با عدم استقبال بین المللی از اقدام غیرقانونی آمریکا برای انتقال سفارتش به قدس روبه رو شده، از راهبرد جدید ضد ایرانی واشنگتن ابراز خرسندی کرد.
نتانیاهو با استقبال از سخنان مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا از جمله توقف غنی سازی اورانیوم در ایران، تحریم های بی سابقه علیه تهران و همچنین خروج نیروهای ایرانی از سوریه، گفت: از دیگر کشورها می خواهیم که از آمریکا پیروی کنند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به نمایش مضحکی که ماه گذشته اجرا کرد و مدعی ارائه اسنادی تازه از فعالیت های هسته ای ایران شد اشاره کرد و ادامه داد: اگر تهران می خواست برنامه هسته ای صلح آمیزی دنبال کند، بایگانی هسته ای خود را پنهان نمی کرد.
نتانیاهو که در مراسم افتتاح سفارت جدید پاراگوئه در قدس حضور داشت، راهبرد جدید آمریکا را 'سیاست درست' خواند.
عصر دوشنبه پمپئو وزیر خارجه آمریکا در سخنانی مملو از اتهام های بی اساس علیه ایران، راهبرد جدید خود برای مقابله با ایران پس از خروج کشورش از برجام را اعلام کرد.
پمپئو گفت که آمریکا پس از خروج از برجام به دنبال تشدید فشار مالی و تحریم های بی سابقه علیه ایران، جلوگیری از نفوذ و هژمونی تهران در منطقه و ممانعت از برنامه هسته ای و موشکی آن است.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه 18 اردیبهشت اعلام کرد که کشورش از توافق هسته ای با ایران خارج شده و تحریم های رفع شده را بازخواهد گرداند.
شبد**9416**1010