«جو بایدن» معاون باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا با بیان اینکه شایسته ترین فرد برای ریاست جمهوری و کنار زدن «دونالد ترامپ» است به گمانه زنی ها در خصوص نامزدی خود برای انتخابات سال 2020 ریاست جمهوری آمریکا دامن زد.

«جو بایدن»خود را بهترین گزینه برای کنار زدن ترامپ دانست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  پایگاه خبری هیل ، بایدن روز سه شنبه در سفری به شهر 'میسولا' در ایالت مونتانا گفت: تا جایی که بتوانم با شما رو رواست خواهم بود؛ به گمانم من فرد اصلح در کشور برای مقام رئیس جمهوری هستم.
وی افزود: موضوعاتی که امروز در کشور با آنها رو به رو هستیم ، موضوعاتی است که من تمام عمرم روی آنها کار کرده ام. موضوعات مرتبط با مشکلات طبقه متوسط و سیاست خارجی ما مسائلی است که من آگاهی زیادی درباره آنها دارم و حتی منتقدان من هم اذعان می کنند.
برخی ناظران امور سیاسی در آمریکا بر این باورند که بایدن در حال زمینه سازی برای آغاز کارزار انتخاباتی است و ارتباط او با اوباما رئیس جمهور سابق که همچنان فرد محبوبی است می تواند بخت او را برای شکست دادن ترامپ افزایش دهد.
بایدن گفته که تصمیم در این زمینه را پس از مشورت با خانواده اش اتخاذ خواهد کرد.
در صورت نامزدی بایدن او می تواند به نامزد اصلی دمکراتها تبدیل شود که چهره های برجسته دیگری مانند سناتور برنی سندرز ، سناتور الیزابت وارن، و سناتور کامالا هریس و همچنین 'بتو ارورکه' عضو مجلس نمایندگان نیز ممکن است در این جمع حاضر باشند.