مثلث آنلاین: رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر به اتهاماتی که وکیل سابقش به او وارد کرده است واکنش نشان داد و وکیل سابق خود را فردی متقلب خواند.

ترامپ: وکیل من متقلب بود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، دونالد ترامپ که هم‌اکنون برای دور دوم مذاکرات خود با رهبر کره شمالی در ویتنام به سر می‌برد با انتشار پیامی در حساب رسمی خود در توئیتر، اظهارات «مایکل کوهن» وکیل سابق خود که وی را رئیس‌جمهوری نژادپرست و متقلب خوانده بود را محکوم کرد.

دونالد ترامپ در این پیام توئیتری نوشت: «مایکل کوهن یکی از وکلای متعددی است که متأسفانه زمانی عهده‌دار وکالت من بود. او [به جز من] موکلان دیگری نیز داشت اما دادگاه عالی آمریکا پروانه وکالت او را به دلیل دروغگویی و تقلب باطل کرد. او کارهای بدی انجام داد که هیچ ربطی به ترامپ ندارد. او دروغ می‌گوید تا از این طریق مدت حبس خود را کاهش دهد. من از یک وکیل متقلب استفاده می‌کردم!»

نشریه آمریکایی پولیتیکو ساعاتی پیش بخشی از صحبت‌هایی که مایکل کوهن برای ارائه شهادت علیه ترامپ در کنگره آمریکا آماده کرده است را فاش کرد. بر اساس گزارش پولیتیکو، کوهن که امروز چهارشنبه در برابر نمایندگان کنگره آمریکا قرار خواهد گرفت، ترامپ را فردی دروغگو، نژادپرست و متقلب خواهد خواند و همچنین به آگاه بودن ترامپ از ارتباط مشاور انتخاباتی‌اش با سایت افشاگر ویکی‌لیکس اشاره خواهد کرد.