مثلث آنلاین: رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی شنبه پیش‌بینی کرد در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 آمریکا با رأی بالاتری نسبت به 4 سال قبل پیروز شود.

ترامپ: عملکرد من در انتخابات 2020  بالاتر از 2016 خواهد بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا که این روزها با صف‌آرایی چهره‌های حزب دموکرات برای به چالش کشیدن قدرتش در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 مواجه شده پیش‌بینی کرده در این انتخابات عملکرد بهتری نسبت به چهار سال پیش خواهد داشت و مجدداً با رأی بالاتر نسبت به سال 2016 انتخاب خواهد شد.

ترامپ در سخنرانی طولانی خود در «همایش اقدام سیاسی محافظه‌کاران» از اقدام خود برای اعلام وضعیت اضطراری جهت تأمین بودجه لازم برای ساخت دیوار حائل در مرز مکزیک دفاع کرد و گفت که کار او باعث استقرار رویه‌های بد برای دولت‌های بعدی نخواهد شد.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «بهترین روش برای جلوگیری از این، این است که اطمینان حاصل کنیم من در انتخابات پیروز می‌شوم. فکر می‌کنم در 2020 عملکردمان [از 2016 هم] بهتر خواهد بود.»

ساعاتی بعد از سخنرانی ترامپ، برنی سندرز، سناتور باسابقه و مشهور دموکرات آمریکایی به طور رسمی کارزار تبلیغاتی‌اش را برای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در سال 2020 آغاز کرد. او یکی از اعضای حزب دموکرات است که برای ورود به کارزار انتخابات اعلام آمادگی کرده. «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا و «تولسی گابارد»، عضو مجلس نمایندگان آمریکا دیگر نامزدهای این حزب هستند.