«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی «یوآو گالانت» وزیر جنگ کابینه‌اش را که خواستار تعویق تصویب اصلاح قانون قضایی شد ، توبیخ کرد.

نتانیاهو وزیر جنگ کابینه‌اش را توبیخ کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری "شهاب" فلسطین، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره گفت که زمانی که نتانیاهو گزارش‌ها را شنید، اعصاب خود را از دست داد و به گالانت تماس گرفت و با فریاد او را مورد سرزنش قرار داد.

بی‌بی به وزیر جنگ کابینه‌اش با حالت عصبانت گفت: [در این کار] دخالت نکن. من خودم با این مسأله سروکله می‌زنم، چنان رفتار نکن که گویی تو نخست وزیری.

گالانت جمعه شب نسبت به پیامدهای خطرناک اصلاح نظام قضایی در سرزمین‌ های اشغالی هشدار داده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن درخواست برای توفق تصویب قانون اصلاحات قضایی، افزود که شرایط کنونی در اسرائیل نگران کننده است.

وی از موج استعفای افسران و خلبانان ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد.

اعتراضات به لایحه تغییرات قضایی در سایه اصرار کابینه نتانیاهو برای طی کردن مراحل تصویب آن در کنست گسترش یافته و بخش‌های مختلف ارتش رژیم صهیونیستی را نیز در برگرفته و باعث نافرمانی شماری از افسران و نیروهای ذخیره رده‌های مختلف شده است.

کابینه حاکم رژیم صهیونیستی قصد دارد تا پیش از شروع تعطیلات تابستانی کنست در پایان ماه جولای، لایحه تغییرات قضایی را تصویب کند.

تلاش کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی برای تسلط بر دستگاه قضایی این رژیم و مقاومت ائتلاف مخالفان در کنست، گسست سیاسی در این رژیم را تشدید کرده است.

روسای گروه‌های مخالف در رژیم صهیونیستی هدف لایحه تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو را تضعیف دستگاه قضایی این رژیم و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

ایرنا