رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت، ضمن تقدیر و تمجید از عملکرد آنها، تذکراتی را در حوزه‌هایی مانند اقتصاد، معیشت، مسکن، رشد تولید، اطلاع‌رسانی و غیره به دولت دادند.

سرمایه‌ای برای حل مشکلات اقتصادی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روزنامه صبح نو در این رابطه نوشته: صفت‌هایی که معظم‌له به این دولت دادند، سرمایه ارزشمندی است که باید با تکیه بر آن مشکلاتی که به‌ویژه در بازار مسکن و اقتصاد وجود دارد و مورد تأکید رهبر انقلاب نیز بود، حل‌وفصل کرد تا برخی کاستی‌ها در این عرصه باعث نشود نگاه درستی به دولت وجود نداشته باشد.

تلاش و زحمات دولت بر کسی پوشیده نیست و تمجید رهبر انقلاب را نیز در پی داشت؛ و این‌گونه تعبیر می‌شود که  تلاش روزافزون دولت برای حل مشکلات اقتصادی به‌ویژه در حوزه معیشت، رشد تولید، مسکن، تورم و غیره در دو سال آینده دولت سیزدهم باید منجر به تغییر محسوس در زندگی مردم شود.

تمجید و تذکرات ارزشمند رهبر انقلاب به دولت، مسیر روشنی را برای سال‌های آینده روبه‌روی آنها قرار داد که با بهره‌بردن از آنها، رسیدن به قله حتمی خواهد بود. دولت در آینده حل مشکلات معیشتی و مسأله مسکن، رشد تولید و تورم را باید در دستور کار جدی خود قرار دهد و تلاش کند برای دیدار سال آینده، در این بخش‌هاپیشرفت محسوس ایجاد کند.