در ماههای اخیر که افشاگری گروههای مختلف اپوزیسیون از یکدیگر در محافل عمومی و خصوصی شدت گرفته سناریوی برندسازی از رضا پهلوی نیز با درز مواضع آنها علیه یکدیگر به شکست انجامیده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روزنامه جوان در این زمینه نوشته: «پهلوی به سال ۵۷ برگشته است.» این چیزی نیست که رسانه‌های جمهوری اسلامی در خصوص شکست پهلوی بگویند، بلکه شبکه سلطنت‌طلب «من‌و‌تو» اذعان می‌کند که همه علیه پهلوی متحد شده‌اند و این یعنی مثل سال ۵۷، همچنان کسی او را نمی‌خواهد!

 او همان ولیعهد مخلوع و شکست‌خورده ۵۷ است و نه تنها پیشرفتی نداشته، بلکه تکاپوی سیاسی یک سال اخیرش نشان داده که او اگر همه چهار دهه گذشته را هم به جای خوشگذرانی در مهمانی و سفر و گرفتن پول تو جیبی از مامان، صرف فعالیت سیاسی می‌کرد، باز هم تأثیری در قدرت سیاسی او نداشت، چه آنکه از این سو، مردم ایران و از آن سو، دیگر لیدر‌های برانداز جایگاهی برای او قائل نیستند.

افشای یک فایل صوتی از مسعود بهنود، روزنامه نگار ضدانقلاب و از دبیران بی‌بی سی فارسی شوکی دیگر به سلطنت‌طلبان وارد کرد. بهنود در این فایل صوتی رضا پهلوی را «گاو مهربان» می‌خواند و کسانی را که دنباله‌رو او شده‌اند، «خر» خطاب می‌کند!

عبدالله مهتدی سرکرده حزب تروریستی کومله هم ضمن انتقاد از رضا ربع پهلوی، هواداران افراطی او در فضای مجازی را عامل شکست ائتلاف خودخوانده همبستگی عنوان کرد.