عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با انتقاد نسبت به عدم پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد، درباره عدم رسیدگی قوه قضاییه به موضوع موسسات مالی گفت: مجلس براساس ماده ۲۳۶ گزارشی به قوه قضاییه برای تخلفات صورت گرفته درباره وضعیت یکی از موسسات مالی فرستاده که هنوز قوه قضاییه به آن رسیدگی نکرده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
حسینعلی حاجی دلیگانی در جریان نشست علنی امروز  مجلس شورای که به بررسی تقاضای استرداد لایحه عضویت ایران در صندوق همبستگی اسلامی برای توسعه وابسته به بانک توسعه اسلامی اختصاص داشت، هنگامی که قصد داشت در مخالفت با این تقاضای استرداد صحبت کند، تاکید کرد که با بررسی بیشتر متوجه شده که مخالفتی ندارد اما قصد دارد به بیان ۲ نکته درباره دیگر مسائل بپردازد.

 

به گزارش مثلث آنلاین ، وی با اشاره به عدم پرداخت مستمری بازنشستگان فولاد گفت: متاسفانه حقوق بازنشستگان فولاد پرداخت نشده، آن هم کسانی که مشکل درمانی دارند و به دلیل عقب افتادن مستمری‌شان نمی‌توانند پولی برای درمانشان پرداخت کنند.

 

نماینده اصولگرای شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس همچنین در تذکری دیگر گفت: مجلس براساس ماده ۲۳۶ گزارشی به قوه قضاییه برای تخلفات صورت گرفته درباره وضعیت یکی از موسسات مالی فرستاده است که هنوز قوه قضاییه به آن رسیدگی نکرده و مشخص نیست چرا رسیدگی نمی‌شود.

 

حاجی دلیگانی در پایان از رییس مجلس شورای اسلامی نیز خواست به این مسئله رسیدگی کند و گفت: لازم است هرچه سریعتر رسیدگی‌های مربوطه انجام شود.