نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: تنها گروه مدافع صحبت‌های ترامپ منافقین کوردل بوده‌اند و مردم باید مواظب باشند تا خدای نکرده تحت تأثیر پیام‌های شبکه‌های مجازی ضدانقلاب آب به آسیاب دشمن نریزند.

منافقان تنها گروه مدافع صحبت‌های ترامپ هستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی امشب در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی دلیجان اظهار کرد: ترامپ از روی ترس فریاد می‌زند و می‌داند که سپاه معزز چه بلایی بر سرش آورده است.

وی تصریح کرد:‌ اگر آمریکایی‌ها از سپاه عصبانی هستند به خاطر این است که نقشه آنها را نقش بر آب کرده است، سپاه نیروی انقلابی و برآمده از دل انقلاب است و در تجهیزات نظامی مستقل بوده و وابسته به غرب نیست.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس ادامه داد: عملیات نقطه‌زنی سپاه در دیرالزور که در جواب حمله کور و ناکام آنها در مجلس بود، خواب آنها را آشفته کرده است.

سلیمی بیان کرد: دست آمریکایی‌ها در منطقه لای در مانده و گیر ما هستند و ما کمتر از چند دقیقه می‌توانیم نیروهای نظامی آنها را در منطقه متلاشی کنیم.

وی با بیان اینکه انسجام ملت ما قطعاً آنها را از این زیاده‌خواهی پشیمان خواهد کرد، گفت: این ملت، ملتی عاشورایی است و طبق فرمایش معمار کبیر انقلاب ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس تأکید کرد: تنها گروه مدافع صحبت‌های ترامپ منافقین کوردل بوده‌اند و مردم باید مواظب باشند تا خدای نکرده تحت تأثیر پیام‌های شبکه‌های مجازی ضدانقلاب آب به آسیاب دشمن نریزند.

سلیمی افزود: این مذاکرات هیچ چیز که نداشته باشد، خباثت و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را به همگان ثابت کرد.