نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: طی تماس تلفنی با معاون پارلمانی وزیر کشور آخرین وضعیت فرآیند انتخاب استاندار یزد پیگیری و نظر واحد نمایندگان استان بعد از جلسه مجمع اعلام می‌شود.

 یزدی‌ها برای انتخاب استاندار بومی تلاش می کنند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین «سیدابوالفضل موسوی» نماینده مردم یزد و اشکذر درباره آخرین رایزنی‌ها پیرامون انتخاب استاندار یزد، اظهار کرد: با آقای سامانی معاون پارلمانی وزیر کشور تماس گرفتم و علی‌رغم قولها وتوافقات قبلی گفتند شما با آقای زمانی قمی جلسه‌ای داشته باشید که قبول نکردم و گفتم ابتدا باید جواب استعلام و پاسخ کتبی آن را بدانم .

وی افزود: آقای زمانی قمی با من تماس گرفتند و٢٤ دقیقه تلفنی با ایشان صحبت کردم .

نماینده مردم یزد و اشکذر گفت:‌ ظاهراً مقرر شده زمانی قمی در هئیت دولت بعنوان استاندار یزد معرفی شود و ماموریت دارد تا با نماینده‌های استان صحبت کند .

رییس مجمع نمایندگان استان یزد تصریح کرد: شرح ماوقع و نظرمجمع نمایندگان را خدمت آقای زمانی قمی گفتم که بیان کرد براساس دستور وزیر کشور و دولت اقدام می‌کنند .

این مقام مسئول با اشاره به دیدار میرمحمدی استاندار یزد با زمانی قمی در وزارت کشور خاطرنشان کرد:‌ این‌که زمانی قمی با آقایان تابش، دهقانی و صباغیان صحبت کرده است یا خیر نمیدانم لیکن ما در مجمع نمایندگان ضمن بررسی موضوع اعلام نظر واحد خواهیم کرد.

منبع/ایسنا