سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره کارکنان شهرداری با امضا 14 عضو شورا تقدیم هیات رییسه شده است.

اعلام وصول طرح تفحص از صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران با 14امضا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش علی اعطا روز یکشنبه در نشسست خبری پایان نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران افزود: در جلسه امروز طرح تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران اعلام وصول شد.
وی اظهار کرد: این طرح با 14 امضا و در راستای شفاف سازی عملکرد سازمان ها و موسسات وابسته به شهرداری تهران و تحقق شان نظارتی شورا مطرح شده است.
اعطا افزود: یک هیات 7 نفره از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای این منظور تشکیل شده تا با استفاده از حسابرسان، تحقیق و تفحص از این صندوق انجام شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران برای بررسی جامع، شفاف سازی و نحوه عملکرد، در جلسات بعدی شورا مطرح خواهد شد.
اعطا همچنین در خصوصو طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری نیز گفت: طرح تحقیق و تفحص از این موسسه در کمیسیون های تخصصی شورا در حال بررسی است.

* پیگیری موضوع تبلیغات بدنه اتوبوس های شهری تهران در شورای شهر
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین به انتقادات مطرح شده در خصوص تبلیغات بدنه اتوبوس های شهری پایتخت اشاره کرد و گفت: شورای شهر این موضوع را به عنوان یکی از خواسته ها و مطالبات شهروندان به صورت جدی پیگیری می کند.

* محورهای دیدار اعضای شورای شهر تهران با رییس جمهوری
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین به دیدار اعضای شورا با رییس جمهوری که قرار است فردا(دوشنبه) انجام شود اشاره کرد و گفت: در این نشست، 5 موضوع اصلی شامل هماهنگی برای رفع چالش آلودگی هوا، حمل و نقل، ترافیک، آسیب های اجتماعی، بافت های فرسوده و شیوه های موثر بهره گیری از همگرایی در سطوح مدیریت مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد.
اعطا گفت: همچنین در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر تهران با رییس جمهوری، گزارش مالی و اقتصادی شهرداری و راهبرد کلان شورا دراین زمینه نیز ارائه خواهد شد.