عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه جامعتین حرف برای گفتن داشته و نفوذ مردمی و مذهبی دارد، گفت: بعد از فوت آیت الله مهدوی کنی شیخوخیت کمرنگ شده اما هنوز هستند.

شیخوخیت با فوت آیت‌الله مهدوی‌کنی کمرنگ شده/جامعتین نفوذ مردمی و مذهبی دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سیدمحمدجواد ابطحی با اشاره به اینکه اقرار به اشتباهات می تواند موجب دستیابی به آرمان ها در عرصه سیاسی شود، گفت: باید گفته شود که چه زمانی باید از افراد حمایت میشد اما نشد و بالعکس لذا آسیب شناسی و جرات انتقاد از خود اهمیت دارد و اصولگرایی به همین معنا است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی انتقادات نسبت به فعالیت های انتخاباتی بیش از حد جامعتین، اظهارکرد: جامعتین باید نقش داشته باشد اما سازوکارهای ورود به انتخاباتش باید درست تعبیه شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از اساتید و بزرگان کمتر حاضر به ورود در صحنه های سیاسی هستند، ادامه داد: اگر زمانی سراغ این افراد رفته باشند و آنها متوجه شوند دیدار در مورد انتخابات است حاضر به دیدار نیستند؛ زیرا وقتی قرار باشد فردی حرفش فصل اخطاب باشد ولی در عمل اینطور نشود مشخص است که دیگر کوتاه نمی آیند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: از نظر مردم جامعتین حرف برای گفتن دارد و نفوذ مردمی و مذهبی جامعیتن هنوز وجود دارد.

ابطحی با اشاره به مسئله شیخوخیت در عرصه اصولگرایی، افزود: بعد از فوت آیت الله مهدوی کنی شیخوخیت کمرنگ شده اما هنوز هستند. در این بین نیز نباید فراموش کرد که اگر فردی از جامعتین قهر کرده یا خلاف تصمیمات جامعتین عمل کرده دیگر افکار عمومی وی را نمی پذیرد.

وی تاکید کرد: وقتی گروهی خلق الساعه تشکیل شد مشخص است که برنامه ندارد و مردم نیز این موضوع را متوجه می شوند لذا فعالیت ها باید منسجم و با برنامه باشد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت فعالیت جمنا در انتخابات آتی، خاطرنشان کرد: جمنا با این روند فعلی نمی تواند به فعالیتش ادامه دهد./

منبع/خانه ملت