دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مشی اصیل انقلابی و جهت‌گیری صحیح در قبال انقلاب از ویژگی‌های بارز این پیشگام عرصه انقلاب بوده است.

ماجرای عذرخواهی عمومی "استاد پرورش" از یک مدیر/ مشی اصیل انقلابی ویژگی بارز "پرورش" بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  تسنیم : در آستانه سالگرد درگذشت استاد علی‌اکبر پرورش یاور صدیق امام (ره) و انقلاب محمدنبی حبیبی اظهار داشت: همه دوستان آشنا با مرحوم استاد پرورش اذعان دارند که وی از زمره مبارزین موثر جریان انقلاب به‌ویژه در اصفهان و از جمله تلاشگران انقلابی مخلص در پیش از انقلاب بوده است، چراکه این شخصیت انقلابی به واسطه مبارزه مستمر با رژیم ستم‌شاهی و مجاهدت در چارچوب مکتب امام راحل توانست دستاورد‌های بزرگی را برای توده انقلابی به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: از جمله دستاورد‌های بزرگ استاد پرورش تربیت مجاهدان زیادی به منظور خدمت به انقلاب و نظام اسلامی است که ازجمله شخصیت‌های تربیت یافته در معیت مرحوم پرورش می‌توان به سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی اشاره کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان خاطره‌ای از استاد پرورش اظهار داشت: بین سال‌های 1360 تا 1362 که در مسئولیت استانداری خراسان انجام وظیفه می‌کردم، مرحوم استاد پرورش که در همان سال‌ها در مسند وزارت آموزش و پرورش خدمت می‌کرد مدیریت اجلاسی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها را به میزبانی مشهد عهده‌دار بود، از طرفی بنده نیز به عنوان مهمان این اجلاس در نشست‌های این گردهمایی و به دعوت استاد پرورش شرکت می‌کردم.

وی افزود: در جریان یکی از جلسات با اقدام جناب استاد پرورش شاهد عذرخواهی عمومی این شخصیت انقلابی از یکی از مدیران‌کل بودم که به‌واسطه پاسخ به چرایی این اقدام در ادامه این جلسه مرحوم پرورش تشریح کرد این عذرخواهی از آن جهت بود که به علت دریافت گزارشی نادرست در مورد این مدیرکل در روزهای گذشته برخورد نامناسبی با وی داشته‌ام، بنابر‌این به علت آن که خود را مستحق تنبیه می‌دانستم در حضور جمع و نه به شکل خصوصی از وی عذرخواهی کردم.

حبیبی گفت: مرحوم استاد پرورش در واقع از حب دنیا به‌دور بود به شکلی که در برهه‌ فعالیت در سازمان اکو از مبالغ زیادی به‌منظور کمک فقرا و مستمندان چشم‌پوشی می‌کرد و این در صورتی بود استاد پرورش در مسائل اقتصادی از امکانات گسترده‌ای برخوردار نبود.

وی در پایان گفت: مرحوم استاد پرورش به واسطه دارا بودن تبحر ویژه در تفسیر قرآن از اهالی عرفان محسوب می‌شد، از دیگر سوی با توجه به متن پیام رهبر انقلاب در ستایش شخصیت این مجاهد مبارز در می‌یابیم مشی اصیل انقلابی و جهت‌گیری صحیح در قبال انقلاب از ویژگی‌های بارز این پیشگام عرصه انقلاب بوده است.