مرتضی اشراقی نوه امام(ره) در پیامی از مردم خواست که با حفظ آرامش و با درک و بصیرت واقعی وحدت همیشگی را به رخ معاندان و مخالفان نظام و مردم ایران بکشند.

اختصاصی|نوه امام(ره): مردم وحدت همیشگی را به رخ آشوبگران و مخالفان نظام بکشند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین  ، حجت‌الاسلام مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(ره) در پیامی که آن را در اختیار تسنیم قرار داده تاکید کرده است که "متاسفانه عده‌اى فرصت‌طلب از دغدغه و دل نگرانى و مطالبات به حق اقتصادى و معیشتى مردم سوء استفاده کرده و با بر هم زدن نظم عمومى جامعه و تخریب اماکن عمومى و مذهبى باعث تضییع حقوق مردم شده اند."

بسم الله الرحمن الرحیم

الگوی مطلوب حکومت حضرت امام(ره) کاملاً روشن است؛ این الگو، جمهوری اسلامی مبتنی بر آرای مردم و با هدایت و رهبری ولایت فقیه است که نقش ستون فقرات نظام را دارد.

این الگو اساساً قابل خدشه نیست؛ زیرا پشتوانه رای 98 درصدی مردم و تایید ولایت فقیه را دارد و اگر کسی این اصول را نپذیرفت بی تردید در اعتقادش به امام و جمهوری اسلامی و آراء عمومى باید تردید کرد.

این را باید دانست که در اندیشه حضرت امام، ولایت فقیه پایه و اساس کشور است و پشتیانى از ولایت فقیه ضامن آرامش و امنیت کشور میشود؛ همانگونه که ایشان فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبى نرسد.

متاسفانه عده‌اى فرصت‌طلب از دغدغه و دل نگرانى و مطالبات به حق اقتصادى و معیشتى مردم سوء استفاده کرده و با بر هم زدن نظم عمومى جامعه و تخریب اماکن عمومى و مذهبى باعث تضییع حقوق مردم شده اند.

حمایت‌هاى عجیب سران کشورهاى متخاصم و افراد منفورِ ضد ملت ایران از این آشوبگران نیز خود جاى بسى تامل دارد.

یقیناً صف عموم مردم ایران اسلامى از آشوبگران جداست و همه ى مردم عزیز ایران اسلامى در شرایط کنونى کشور، باید با حفظ آرامش و با درک و بصیرت واقعى، وحدت همیشگى شان را به رخ معاندان و مخالفان نظام و مردم ایران، بکشند و مانع از سوء استفاده ى جریان تخریب گر از احساسات مردم شوند.

توصیه‌اى نیز به مسوولان اجرایى و قانونگذارى کشور، در تصویب بودجه عمومى سال آینده کشور حتما وضعیت معیشت جامعه در تصویب مصوباتتان لحاظ گردد که این وظیفه قانونى و شرعى همه ى مسوولان اجرایى و قانون گذارى کشور است که به طبقه محروم و ضعیف جامعه که صاحبان اصلى کشور هستند، نگاه ویژه اى داشته و در رفع مشکلات معیشتى ایشان اهتمام ورزند. همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامى می‌فرمایند: مهم‌ترین مسأله‌ دستگاه ما و نظام جمهورى اسلامى کوشش براى رفع فقر و محرومیت در جامعه، و حمایت و کمک به طبقات مستضعف و محروم است.

مرتضى اشراقى

١٣ / 10 /96