رییس ستاد فرمان اجرایی حضرت امام با بیان اینکه رقابت‌های سیاسی جای رفاقت‌ها را گرفت و دستاوردهای انقلاب را به یغما برد،گفت: در انتقادها و طرح مشکلات هیچ مسوولی مصونیت ندارد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از   ایلنا، محمد مخبر در مراسم امضای تفاهمنامه ساخت١٠٠٠ مدرسه دوم برکت در مناطق کمتر توسعه یافته با بیان اینکه عمده‌ترین مشکل کشور معیشت و اشتغال است،گفت: در حالی که پس از انقلاب کارهای بزرگی انجام شده اما ادامه رقابت‌های سیاسی به جای رفاقت‌ها، دستاوردهای بزرگ کشور را به یغما برده است.

وی افزود:انقلاب خدمات بزرگی را انجام داده است اما باید بدانیم که روزی با ٣٠میلیون نفر جمعیت ، ۶میلیون بشکه نفت می‌فروختیم اما امروز ٨٠میلیون نفر هستیم و ٢میلیون بشکه نفت می‌فروشیم.

مخبر با تاکید بر اینکه در حق نظام و امام و شهدا اجحاف می‌کنیم،گفت: نباید ناکارآمدی افراد به پای نظام نوشته شود.

وی اظهار داشت: مهم ترین مشکل اقتصاد ایران در حال حاضر اشتغال است که می توان مشکل اشتغال را با اقتصاد دریا،نفت، معدن و... حل کرد.

رییس ستاد فرمان اجرایی امام با اشاره به مشکل بی آبی در کشور گفت: در گیلان به اندازه هلند بارندگی داریم اما بی تدبیری می‌شود و در جاهای خشک کشاورزی می‌کنیم که باید این مشکلات حل شود.

وی با بیان اینکه باید از دستاوردهای نظام دفاع کنیم،تاکید کرد: اما در عین حال باید مشکلات را طرح و نقد کرد و هیچ کس در این میان مصونیتی ندارد.

مخبر اظهار داشت:ستاد فرمان اجرایی امام، نهاد ارایه خدمات به محرومین است و کاری جز این نداریم و وارد فعالیت‌های دیگر نشده‌ایم.

وی افزود:اساسی ترین کاری که انجام می‌دهیم اشتغالزایی است که ٣۶٠هزار شغل ایجاد کردیم.

مخبر با اشاره به ساخت ١٠٠٠مدرسه اظهار داشت: باید تا مهر آینده ٢۵٠تا ٣٠٠ مدرسه بسازیم و ١٠٠٠میلیارد تومان سرمایه گذاری کنیم.

وی تاکید کرد:معتقدم سرمایه گذاری در آموزش و پروش هزینه نیست. تا سال ١۴٠٠ ،هزار مدرسه را تحویل آموزش و پرورش خواهیم داد.